התנועה נעצרה. תחנת רכבת עד הלום באשדוד בשבוע שעבר. צילום: דור גפני
תחנת רכבת עד הלום באשדוד. צילום: דור גפני

אין חללית? אין רכבת: תנועת הרכבות נעצרה שוב עקב "התחלות של עובדים"

צריכים לחזור הביתה מהבסיס? רציתם לנסוע לבקר את המשפחה? את רכבת ישראל זה לא מעניין. בחברה טוענים שעובדים התחזו לכאורה לחולים ולא התייצבו לעבודה, דבר שלא מאפשר את הפעלת הרכבות

פורסם בתאריך: 12.4.19 08:29

     

שוב שיבושים חמורים בתנועת הרכבות: הסכסוך בין ועד העובדים להנהלת רכבת ישראל ממשיך לגרום לפגיעה קשה ביותר בציבור הנוסעים ברכבת כולל מבוגרים וחיילים שצריכים להגיע הביתה.

הבוקר נעצרה פעילות הרכבת ברחבי הארץ בשל מה שמכנים בהנהלה "התחלות" (התחזות לחולה) של עובדים.

מרכבת ישראל נמסר: "פרקטיקת ההתחלות של ועד העובדים בראשות גילה אדרעי ממשיכה לפגוע בנוסעים-תנועת הרכבות ברחבי הארץ נעצרת.

בשעות האחרונות, בצעד ארגוני פראי ובלתי חוקי, הודיעו 8 פקדים (מנהלי תנועה בפיקוד הרכבות הארצי) על מחלה. נסיקה של מאות אחוזים במספר הודעות המחלה ביחס לימים כתיקונם.

מדובר על קרוב למחצית ממצבת הפקדים שעומדת על 21. ארבעה פקדים סיימו זה עתה משמרת שהחלה בשעה 22:00 אמש והוארכה בשעתיים נוספות, ואינם יכולים להמשיך בעבודה על פי נוהל הבטיחות. שאר 9 הפקדים מסרבים בשלב זה לענות לטלפונים המבקשים להקפיצם למשמרת.

בשל כך, ומסיבות בטיחותיות אשר אינן מאפשרות הפעלת תנועת הרכבות עם פחות מ-4 פקדים במשמרת, נאלצת הנהלת הרכבת לעצור את תנועת הרכבות ברחבי הארץ, בהתאם לנהלי הבטיחות, עד לעצירה מוחלטת בשעה 8:00.
זאת עד להודעה חדשה.

מדובר על פגיעה קשה של ועד העובדים בראשות גילה אדרעי בציבור הנוסעים בימי שישי, לצד החיילים הרבים אשר עושים שימוש ברכבות".

נשמח לפרסם את תגובתה של אדרעי לכשתתקבל.

מוועד הרכבת נמסר בתגובה: "ועד העובדים בראשות גילה אדרעי לא נתן שום הנחיה או הוראה לאף מנהל תנועה להשבית שום פעילות! אין שביתה ואין עיצומים בעבודת הפקדים.הנהלת הרכבת החליטה לפגוע ברכבת ובנוסעים כדי לייצר משבר מבויים ופיקטיבי. ועד העובדים וגילה אדרעי קראו על ההחלטה חסרת האחריות והמיותרת של הנהלת הרכבת לעצור את תנועת הרכבות מהתקשורת.
המדובר בעובדים שחולים כבר כמה ימים, הועד פועל על מנת לסייע למצוא עובדים שיחליפו את מנהל המשמרת החולה. במקום להפיץ דברי שקר בתקשורת על ההנהלה לדבר עם עובדיה.
המדובר במהומה רבה על לא מהומה ובהנהלה שלא בוחלת בכלום כדי לפגוע בעובדיה ולעשות כל מאמץ לרבות הפצת נתוני שקר והכפשות שווא כדי לנסות להשניא את עובדיה שלה, על הציבור".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר