פקחי עיריית אשדוד משפצים את ביתו של הקשיש באדיבות: עיריית אשדוד - אגף תפו"ח

הגיעו לתת דו"ח ונשארו לשפץ את הבית

סיפור מופלא לחג הפסח שמגלם בתוכן רגישות חברתית גבוהה: פקחי עיריית אשדוד הגיעו בעקבות תלונות של שכנים על קשיש שאוגר בקבוקים רבים ומצאו מקרה קשה של הזנחה. הפקחים החליטו לשפץ את ביתו של הקשיש בהתנדבות

פורסם בתאריך: 11.4.19 21:27

     

לפני מספר חודשים הגיע הפקח אבי פלדמן לתת התראה/דו״ח  לדייר בעקבות תלונה שהגיעה למינהלת הרובע על דייר שאוגר בקבוקים ויוצר מפגע תברואתי.  הפקח פלדמן שהגיע למקום ראה שמדובר במקרה שאמור להיות מטופל עי"י הרווחה ולא עי אכיפה. המקרה דווח ממינהלת הרובע לרווחה ביג'. הדייר לא שיתף פעולה עם הרווחה ולאחר תקופה מסויימת פתח את ביתו והסכים לקבל עזרה וזאת לאחר שהעובדת הסוציאלית ממנהל לשירותים חברתיים  שוחחה  עם הדייר  מספר פעמים ולבסוף הצליחה לשכנע אותו.   היום פקחי העירייה הגיעו לביתו והחלו לבצע תיקונים וצביעה של הבית .

פקחי עיריית אשדוד משפצים את ביתו של הקשיש באדיבות: עיריית אשדוד – אגף תפו"ח

מיקי בן עזרי ראש מנהלת רובע י -י״ג : "העובדת הסוציאלית פנתה אלי אם ניתן לעזור בשיפוץ, לאחר סיור בבית הבנתי שנדרשת עבודה מקצועית (ולא ע"י תלמידים)  שניר פקח של הרובע עם ידיים מקצועיות נרתם ולקח עליו את המשימה וגייס פקחים נוספים למשימה."

פקחי עיריית אשדוד  שניר נידם, אבי פלדמן, אבישי סבח ועידן ששונקר משפצים  גם ברגעים אלה  את ביתו  של הקשיש, כבן 80 ברוע יג' שחיי לבדו בבית. הפקחים מציינים שהם שמחו לראות את האור החדש בביתו של הקשיש , הפסח הזה יהיה שונה מהלכים אחרים, הוא יהיה הרבה יותר מואר ונקי . כמו כן הבטיחו הפקחים שידאגו  גם למזון שיהיה לו בחג .

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר