מעצר, צילום ארכיון. צילום דובר המשטרה
צילום ארכיון: דוברות המשטרה

אשדודי "לתפארת": שדד, דחף ופצע קשיש

סדרת מעשי השוד באשדוד לא נגמרת. הפעם מואשם תושב העיר בשוד של קשיש בן 85, שהגיע למשוך כסף מהכספומט. הקורבן נפל, נחבל ואושפז בקפלן עם שבר באף וחתכים בפניו

פורסם בתאריך: 17.8.17 14:57

     

רוסטיסלב מוצ'ניאט בן 38 מאשדוד מואשם בשוד קשיש בן 85 לאחר שזה משך כסף מהמכספומט של בנק דיסקונט ברחוב שבי ציון לפני שבועייים.

א.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

ביום חמישי, 3 בחודש, ניגש א' אל הכספומט ומשך ממנו 2,000 שקלים. הוא החל לצעוד לאיטו אל רכבו שחנה בקרבת מקום, ברחוב הראשונים, ובעת שצעד, הכניס את הכסף לתוך הכיס האחורי של מכנסיו.

על פי כתב האישום שהוגש היום נגד מוצ'ניאט באמצעות עוה"ד מירי וינשטיין מפרקליטות מחוז דרום, הוא עקב אחרי א', וכאשר הבחין בכך שהמתלונן עצר ליד רכבו ונשען עליו, התקרב אליו בריצה מאחור, אחז בכתפיו, הכניס את ידו לכיס האחורי במכנסיו, הוציא ממנו את שטרות הכסף ואת ארנקו ואז דחף את א' בחוזקה בכתפיו. כתוצאה מהדחיפה א' נפל ארצה. השודד נמלט מהמקום עם השלל.

עוברי אורח סייעו לא' שנפצע ונחבל בפניו והוא פונה באמבולנס לבית החולים קפלן. כתוצאה מהנפילה נגרם למתלונן שבר באפו, שתיים משיניו נשברו, פיו התנפח והוא נחתך בשפתיו ונזקק לתפרים.

משטרת אשדוד. צילום: דור גפני

במקביל לכתב האישום, ביקשה הפרקליטות מבית המשפט המחוזי בבאר שבע להאריך את מעצרו של מוצ'ניאט עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר