צילום ארכיון: דוברות כבאות והצלה
צילום ארכיון: דוברות כבאות והצלה

אסון ברובע י': אדם בשנות ה-60 לחייו נספה בשריפה שפרצה ביחידת מגורים

לוחמי האש מצאו את האיש לכוד בין הלהבות. צוות של מד"א קבע את מותו לאחר ששאף עשן רב. הערכה ראשונית: הגורם לשריפה הוא מכשיר חשמלי - יתכן להסקה. במהלך הלילה התקשר למשטרה וטען שמישהו מנסה לפגוע בו

פורסם בתאריך: 25.3.19 08:41

     

אסון ברחוב נחמיה שבאזור י': אדם מבוגר בשנות ה-60 לחייו נמצא ללא רוח חיים בדליקה שפרצה בדירתו. לוחמי האש מתחנת אשדוד איתרו את האיש בחדר המקלחת בזמן שפרצו פנימה וכיבו את האש. הוקם צוות חקירה לבדיקת נסיבות האירוע. הערכה ראשונית: מכשיר חשמלי, יתכן מכשיר הסקה, גרם לפרוץ השריפה.

במהלך החקירה התברר שהאיש טילפן למשטרה כמה שעות קודם וטען שמישהו מנסה להדליק אש במקום. במשטרה שלחו שוטרי סיור למקום והם שללו את האפרות הזאת. במשטרה אומרים שאין קשר בין השיחה שלו למוקד לבין השריפה הבוקר.

לוחם אש בזירת השריפה. צילום: דוברות כבאות והצלה

לוחם אש בזירת השריפה. צילום: דוברות כבאות והצלה

בשעה 08:17 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א על שריפה. חובשים ופראמדיקים קבעו את מותו של גבר כבן 70. פאראמדיק מד"א איגור ארטל: "כשהגענו למקום ראינו עשן סמיך יוצא מהדירה, הכבאים חילצו אלינו גבר כבן 70 מחוסר הכרה, הוא היה עם סימני פיח וככל הנראה שאף עשן רב, הענקנו לו טיפול רפואי, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

לוחמי האש אשר הגיעו למקום, יחידת מגורים שבה התגורר האיש ככל הנראה לבדו, גילו שהלהבות משתוללות, זיהו עשן שיוצא מתוך דירה בבנין בן 3 קומות ונאלצו לפרוץ את דלת הדירה בכדי לבצע סריקה לאיתור לכודים וחתירה למוקד השריפה. במהלך הסריקות גילו את הדייר הלכוד והוציאו אותו החוצה.

זירת השריפה ברחוב נחמיה. צילום: דוברות כבאות והצלה

המשטרה החלה בחקירה יחד עם חוקר שריפות של מערך הכבאות. לפי הודעת המשטרה, בשעה 08:15 התקבל דיווח במשטרה על אודות שריפה ביחידת דיור ברח' הנביא נחמיה באשדוד. למקום הוזעקו כוחות משטרה ובמהלך טיפולם של לוחמי האש בזירה אותר דייר היחידה כשהוא נעול בחדר השירותים. לאחר חילוצו ועל אף מאמצי פעולות צוותי מד"א וכוחות הרפואה, נקבע מותו.

צילום: דוברות המשטרה

חוקרי משטרת ישראל יחד עם חוקר שריפות ממערך כבאות והצלה החלו בבדיקת נסיבות האירוע ובשלב זה טרם ידועה סיבת השריפה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר