ישיבת עיתונאים בנושא חינוך שהתקיימה לאחרונה

לסרי חובט בעותרים: "מסודרים" ופועלים נגד הצעירים

ראש עיריית אשדוד "סוגר חשבונות" עם מתנגדי הסכם הגג. לאופוזיציה הבטיח: "הובסתם ותובסו עוד"

פורסם בתאריך: 15.8.17 19:32

     

"אנחנו יכולים לחייך, לנשום לרווחה ואפילו לברך שהחיינו וקיימנו, על חתימת הסכם הגג לאשדוד". צילום: שמואל דוד

הסכם הגג באשדוד אמנם נחתם ברוב טקס שלשום בהשתתפות ראש הממשלה ושרי האוצר והבינוי והשיכון. אבל ההדים לא שוכחים.

היום כינס ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי תדרוך עיתונאים שבו ביקש לתת דגשים להסכם ולמשמעויותיו. לסרי הלם באנשי האופוזיציה המתנגדים להסכם והבטיח שיובסו. הוא הביע צער על כך שהתנגדו לו בישיבת המועצה ושהיו שותפים להגשת עתירה משפטית נגד ההסכם יחד עם תושבים רבים מרובע ט"ו שאינם מוכנים לקבל את התכנית להקמת מתחם עם מגדלי דירות אצלם בשכונה.

לדברי לסרי מי שמתנגד הם ה"מסודרים": "מי עתר לבית המשפט? עתרו התושבים שבאנו להפריע להם בחיים הטובים שלהם, בוילות שלהם, להסתיר להם את הנוף חס וחלילה. ואת מי אנחנו רוצים להביא לשם? חבר'ה צעירים, טובים, עם מתנ"ס, עם בית ספר, עם פארק. ועוד עתרו גם חברי אופוזיציה שכנראה הם לא צריכים את זה, הם ויכולים לקנות דירות לילדים שלהם. אז מה כן הם רוצים? שיחיאל לסרי לא יצליח ושהנהלת העיר לא תצבור נקודות. בכל שנות פעילותי הציבורית לא הייתה לי אכזבה כזאת. היינו בטוחים שאנחנו באים לישיבתהמועצה וזה יעבור פה אחד".

לסרי ציין היום שההגרלה הראשונה לכ-5,000 יחידות דיור תצא לדרך כבר בעוד שנה לגבי שני המתחמים הראשונים רובע פארק לכיש ומתחם ט"ו.

הוא הבטיח שמחיר דירת 3 חדרים ינוע בין 800 ל-850 אלף שקל והעריך ששליש מרוכשי הדירות בהסכם הגג יהיו אשדודים, רובם זוגות צעירים.

"אני", הוסיף לסרי, בא לעבודה בכל יום עבור אלה שאין להם, אלה שקשה להם. אצל האופוזיציה זה אחרת, הוסיף ואמר: זאת בושה וחרפה ההתנגדות שלהם להסכם הגג שהיא למעשה התנגדות לזוגות הצעירים שרוצים להקים את ביתם בעיר שלהם – באשדוד. הוא הביע תקוה שהמחלוקות עם הגופים הירוקים ייפתרו אבל הבהיר שאין בכוונתו לסגת מתכנית הבניה באזור החולות. לדבריו הדיונה הגדולה לא תיפגע כי הבניה תהיה רק בשוליה.

לסרי הזכיר שבמסגרת הסכם הגג יתווספו עוד מחלפים וכניסות לעיר: אשדוד צפון ליד יבנה, אשדוד ניר גלים וצומת הנמל וכן מחלף חדש בצומת אמונים שיתחבר לרבעים הדרומיים של אשדוד.

חסן עם אישתו סימה. צילום: עופר וקנין

חבר המועצה אלון חסן, תושב רובע ט"ו, מסר בתגובה: "ראש העיר יחיאל לסרי דמגוג גדול. יחיאל לסרי משסה תושבים בתושבים, תחת סיסמאות ריקות מתוכן. תושבי ט"ו אליהם מכוון יחיאל לסרי את דבריו הם תושבים טובים וראויים אשר מפרנסים אותו ואת יתר חברי הנהלת העיר הכושלים. בושה וחרפה שראש העיר מתבטא נגד תושבים טובים וראויים שמשלמים מידי חודש ארנונה בתעריף הגבוה ביותר. תושבי ט"ו לא נגד בניה למעוטי יכולת ולזוגות צעירים, תושבי ט"ו נגד סיסמאות ריקות מתוכן ונגד זה שאתה יחיאל לסרי פוגע באיכות חייהם של תושבי אשדוד בכלל ושלהם בפרט.

יחיאל לסרי, תתבייש לך על ההתבטאויות שלך כנגד תושבים אשר הרוויחו את כספם ביושר בעבודה קשה ועמל רב. התושבים האלה לא חייבים לך כלום, ההיפך הוא הנכון, אתה חייב להם. המשכורת שלך משולמת על ידם. ההשתלחות שלך כנגד חברי מועצה העושים עבודתם נאמנה, המסרבים להיות ״הבובות״ שלך כמו חברי המועצה האחרים, לא ראויה לתגובה. עצה קטנה לי אליך, אלוהים נתן לך מתנה גדולה, להיות רופא, אני בטוח שאת זה תעשה בצורה הטובה והמושלמת ביותר. ראש עיר זה לא בשבילך".

ד"ר לסרי מסר בתגובה לדבריו של אלון חסן: "אין בכוונתי לרדת לרמת השיח הנמוכה של מר חסן הידועה ומוכרת לכולם. בוודאי לא במצבו הנוכחי. אני מאחל לו בריאות והצלחה בכל האתגרים העומדים לפניו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר