צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

מבנה קרס במרטין בובר: פצועים קשה מחולצים מהמקום (וידאו)

פצוע אנוש ופצוע קשה בפיצוץ במבנה ברחוב מרטין בובר. יתכן שהגורם הוא פיצוץ בלון גז. כוחות גדולים של משטרה והצלה נמצאים בזירה

פורסם בתאריך: 14.3.19 19:39

     

לפני דקות אחדות, התרחש פיצוץ ברחוב מרטין בובר, כנראה מקור הפיצוץ הוא בלון גז.

דוברות המשטרה (לכיש)- דיווח ראשוני: בשעה 19:08 התקבל דיווח על שמיעת פיצוץ, כוחות משטרה רבים איתרו את הזירה ברח' מרטין בובר.
מדובר במבנה שקרס ככל הנראה בעקבות פיצוץ נפחי, במקום מס' פצועים מטופלים בשלב זה ע"י כוחות מד"א.
זירת האירוע נסגרה והמשטרה החלו בבדיקה בנסיבות המקרה.
פרטים נוספים בהמשך.

צילום: דוברות איחוד הצלה

מאלקנה ביטון, דובר תחנת הכיבוי באשדוד נמסר כי התפוצץ בלון גז ברחוב, צוותים דיווחו על מספר פצועים, ולאחר מכן דווח על המשך האירוע, כאשר מבנה חד קומתי קרס.

דוברות מד"א מסרו כי החובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד 2 פצועים, בהם גבר כבן 30 במצב אנוש עם פגיעה רב מערכתית וגבר כבן 50 במצב קשה עם חבלות קשות בגפיים.

בהמשך למבנה שקרס באשדוד: אבי עמר חובש ביחידת האופנועים של איחוד הצלה מדווח מהזירה: "כשהגעתי למקום יחד עם צוות אמבולנס של איחוד הצלה נתקלנו בהרס רב במבנה. צוותי כיבוי חילצו שני נפגעים מהמבנה שמצבם בשלב זה מוגדר קשה. לטענת עוברי אורח נשמע פיצוץ עז ולאחר מכן המבנה קרס חלקית".

 

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א אליהו אדרי שהגיע מהראשונים לזירת האירוע סיפר: "מדובר באירוע מורכב מאוד, המבנה החד קומתי קרס לגמרי ובמקום היה הרס רב, יחד עם כוחות הכיבוי פעלנו במהירות לחלץ את 2 הגברים שנלכדו כשהם בהכרה וסובלים מפציעות קשות מאוד בכל חלקי גופם. העלנו אותם במהירות לאמבולנסים והם פונו תוך כדי המשך טיפול רפואי מציל חיים לבי"ח אסותא בעיר. הכוחות הגדולים של מד"א שהגיעו לזירה נמצאים עדיין בשטח ומאבטחים את עבודת הכבאים שסורקים את המבנה וערוכים להעניק טיפול לפצועים נוספים במידה ויאותרו."

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר