סתיו שפיר וחי גאליס בביג פאשן אשדוד צילום: יח"צ

השר ישראל כץ בביג פאשן אשדוד: "אם לא תהיה ברירה נצא למלחמה בעזה"

השר ישראל כץ, ח"כ סתיו שפיר, מיכאל ביטון וסמיון גרפמן התארחו ביום שלישי האחרון בכיכר העיר הדמוקרטית בביג פאשן אשדוד והשתתפו בפאנל פוליטי בהנחייתו של אטילה שומפלבי

פורסם בתאריך: 13.3.19 16:08

     

ביג פאשן אשדוד, קיים ביום שלישי האחרון הפנינג בחירות דמוקרטי תחת הקונספט של "הזירה הדמוקרטית של ביג" במסגרתו התקיים בכיכר המרכזית של הביג הייד פארק דמוקרטי בהנחייתו של הכתב הפוליטי אטילה שומפלבי.

בפאנל הפוליטי אשר היה פתוח לקהל הרחב, השתתפו נציגי מפלגות ופוליטיקאים ובהם: השר ישראל כץ מהליכוד, סתיו שפיר ממפלגת העבודה ומיכאל ביטון מכחול לבן. עוד השתתף סמיון גרפמן, כוכב הרשת ומנהיג המפלגה החברתית בטחון חברתי.

השר ישראל כץ אשר נשא דברים במסדרת הפאנל ציין כי אם לא תהיה ברירה, ישראל תצא למלחמה בעזה. עוד הוסיף השר כי צריך להקים נמל אזרחי שיפתח את עזה לעולם בפיקוח בטחוני ישראלי וכי צריך להפסיק לספק להם דלק, מזון ומוצרים. השר כץ התייחס גם למפלגת כחול לבן ואמר כי מפלגתו לא שוללת ממשלה עם כחול לבן וכי מפלגת כחול לבן היא מפלגה שלמה שמחרימה את הליכוד.

בעוד ח"כ סתיו שפיר השתתפה בפאנל והשיבה לשאלות, התפרצה למקום קבוצת מפגינים תוך שהם קוראים לעברה קריאות גנאי ומפריעים לה להמשיך את דבריה.

סמיון גרפמן צילום: יח"צ

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר