תרגיל בית ספרי. צילום: תומר אפלבאום

אזעקות יישמעו ברחבי העיר במהלך היום (וידאו)

היום ייערך תרגיל צונאמי ורעידות אדמה בכל רחבי הארץ בשעה 10:00 בבוקר תישמע כריזה והתרעת צונאמי וכן צפויה פריסה רחבה של כוחות חירום והצלה, ותורגש תנועה ערה של רכבי ביטחון ומשטרה בסמוך לחופים ומוסדות החינוך

פורסם בתאריך: 12.3.19 11:43

     

בתרגיל הצונאמי שייערך היום, שלישי (12.03) בין השעות 10:00-12:00, בהובלת ועדת ההיגוי הבין משרדית להיערכות לרעידות אדמה ברח"ל, משרד החינוך ומשטרת ישראל, יתרגלו התלמידים פינוי מסודר לשטחי הכינוס.

כמו-כן, משטרת ישראל תתרגל את ניהול האירוע והכוונת האוכלוסייה והתנועה, פיקוד העורף יתרגל את הפעלת צופרי הצונאמי החדשים, והרשויות המקומיות יובילו את הטיפול באוכלוסייה שפונתה לאזורי הכינוס הבטוחים.

צפו בכללי התנהגות בעת צונאמי:

 

התרגיל מתוכנן מראש ונועד להעלות את המודעות בקרב תלמידי בתי הספר והאוכלוסייה לנושא זה, לצד קידום המוכנות המבצעית של כלל גופי החירום וההצלה במדינה והתאום הנדרש בין גופים בתרחישי חירום.

במסגרת התרגיל, היום בשעה 10:00 בבוקר תשמע כריזה והתרעת צונאמי וכן צפויה פריסה רחבה של כוחות חירום והצלה, ותורגש תנועה ערה של רכבי ביטחון ומשטרה בסמוך לחופים ומוסדות החינוך. כמו כן יתבצעו חסימות צירים לפרקי זמן קצובים ברחובות הסמוכים לחופים ולמוסדות החינוך.

בכל שאלה ניתן לפנות למוקד המידע הארצי של משטרת ישראל שמספרו – 110 ומוקד פיקוד העורף 104.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר