יאאלה, תעבירו את זה הלאה

שיימינג OUT פרגון IN

שלישי חיובי: יוזמה חדשה הרשתות החברתיות קוראת לאיזון השיח השלילי בפייסבוק. יום שלישי נבחר כיום הפרגון, ובו כל פעיל ברשתות מתבקש לפרסם פוסט מפרגן למישהו אחר. היוזם, שמוליק דואק: "המטרה לאזן את כל הנגטיביות ברשת ולהכניס שיח אחר וחיובי"

פורסם בתאריך: 15.8.17 13:51

     

שמוליק דואק, הספר המיתולוגי והפעיל החברתי החליט להרים את הכפפה בכל הקשור לשיח ברשתות החברתיות, ולתופעת ה"שיימינג" (פרסום התנהגות שלילית של אדם או מותג על מנת לביישו. בימינו אמצעי נפוץ לביוש הוא האינטרנט והרשתות החברתיות).

"הגיע הזמן לאזן את הפוסטים השליליים ברשת עד שננטרל אותם לגמרי", אומר דואק, מנהלן של קבוצות פייסבוק 'אשדודיות' ואושייה בפני עצמו. "זו התשובה לכל ההשמצות, ההסתה, הרוע והשנאה, תהיה הפצה של מסרים אוהבים ומפרגנים".

אז איך זה עובד?
הרעיון הוא שכל אחד יכתוב בכל יום שלישי פוסט אחד מפרגן למישהו אחר. לבן/ת זוג, לשכנה, לחנות מסוימת שהעניקה לנו שירות טוב, לפקידת קבלה שסייעה לנו או לכל מי שאנחנו חושבים שמגיע לו.

"אם רק 50% מהקוראים של הפוסט הזה ישתפו פעולה, נצליח להפיץ את הטוב והחיובי ברשת ולהאפיל על כל השאר  " כתב דואק בפוסט שזכה לחשיפה גדולה "ההצלחה של המיזם הזה תלויה רק בכם. אתם שקוראים את הפוסט הזה. אם תשתפו ותפיצו את זה הלאה, תגרמו לעוד ועוד חשיפה של המסר החשוב.

זה יכול לכבוש את הרשת ולהביא בשורה חדשה. אפשר להתחיל כבר היום  .יש כאלה שנוהגים לומר "יום שלישי פעמיים כי טוב", אז מעתה במקום סתם לכתוב את המשפט הזה, אפשר לכתוב בכמה משפטים את הפרגון השבועי שלכם. זה באמת יהפוך את יום שלישי לטוב יותר, ובכלל את כל השבוע".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר