התלמידות המצטיינות בפגישה במועצת העיר באדיבות: עיריית אשדוד
התלמידות המצטיינות בפגישה במועצת העיר באדיבות: עיריית אשדוד

ישיבה חגיגית במועצת העיר לכבוד יום האישה הבינלאומי

מועצת העיר פתחה היום את ישיבתה במחווה מיוחדת לאירועי יום האישה הבינלאומי שיחול ב-8/3/19. סגנית ראש העיר גב' שרון מרק וחברת מועצת העיר עו"ד אורית אלמוזלינו-רייז נשאו דברים במפגן הוקרה והערכה לאישה ולאחר מכן העלתה המועצה על נס את הישגיהן של שלוש נציגות ממערכת החינוך העירוני שמביאות לא מעט כבוד לאשדוד, אך בעיקר הן מעוררות השראה בקרב חברותיהן ומקור גאווה לכולנו. ישיבה מיוחדת שהעניקה הזדמנות חגיגית לומר תודה ענקית לנשות העיר ולתרומה שהן מעלות לאיכות החיים ולחוסנה של אשדוד

פורסם בתאריך: 6.3.19 21:02

     

יו"ר מועצת העיר ומ"מ ראש העיר עו"ד גבי כנפו התרגש לפתוח היום את ישיבת המועצה בסימן אירועי האישה הבינלאומי. הוא התרגש שבעתיים לארח שלוש תלמידות י"ב, נציגות הדור הצעיר של העיר, אשר הביאו כבוד רב לאשדוד ובעיקר משמשות כדמויות מעוררות השראה לחברותיהן ומקור גאווה לכולנו. שלושת התלמידות הן:

שי נחמיה – תלמידת כיתת המחוננים י"ב4 במקיף ג' אשר זכתה במקום ה-1 באולימפיאדה הארצית לביולוגיה (אליה ניגשו מעל 3000 מועמדים) בשיתוף אוניברסיטת בר אילן. שי גם מספיקה להשתתף בתנועת הנוער "כנפיים של קרמבו" ולהיות חונכת. בנוסף לכך שי גם השתתפה בתכנית "מנחים עמיתים" שבה נבחרים 15 בני נוער מחוננים מכל הארץ, וכל אחד מהם עורך עבודת חקר על כל נושא שהוא מתעניין בו מאוד, בליווי מנחה מאוניברסיטה. שי בחרה להכין עבודה בנושא זמר עברי.

ענבל גבע – תלמידת כיתת מחוננים י"ב4 במקיף ג', שעבודת המחקר ופורצת הדרך שלה, במסגרת תכנית "אלפא" של מכון ויצמן, עלתה לגמר וקיבלה ציון לשבח. ענבל הציגה את מחקרה בכנס ברומא. מעבר לכך ענבל גם חברה במועצת התלמידים, חברת ומדריכת נבחרת "דיבייט" הבית ספרית, תלמידה מצטיינת שמשתתפת בפרוייקט הסייבר "מגשימים" וכימאית מוכשרת שהשתתפה בתחרויות רבות בתחום.

 

אניטה קרוייטר – תלמידת כיתת מחוננים י"ב4 במקיף ג', ורקדנית מחוננת המשתתפת מזה 8 שנים בתחרויות בינלאומיות ומנהלת ביד רמה את מועדון הריקוד של אמה של חשה בטוב בימים הללו.  אניטה מחלקת זמנה בין הלימודים התובעניים במסלול מחוננים לבין עולם הריקוד. בחודש פברואר השתתפה במוקדמות גביע העולם בתחרות: "Dance world cup" תחרות ריקודים בינלאומית. בתחרות השתתפו להקות מכל הארץ ונבנתה נבחרת ישראלית מהזוכים במקומות הראשון והשני.  אניטה זכתה ב: 2 מקומות ראשונים בריקוד סולו, 2 מקומות ראשונים בריקוד זוגי, מקום 1 בריקוד קבוצתי. אניטה תהיה חלק מהנבחרת הישראלית שתייצג את ישראל בפורטוגל בתחרות בינלאומית בה משתתפים 54 מדינות בכל חמש המקצים, בחודש יוני שנה זו.

יום האישה הבינלאומי שיחול ביום שישי הקרוב, 8/3/19, הינו יום מיוחד הנותן ביטוי לפועלה ולתרומתה של האישה לקהילה ולחברה אך הוא גם יום שבו ניתן להתבונן אחורה ולבחון את מעמדה של האישה בחברה. שרון מרק, סגנית ראש העיר, דיברה על כוחן של הנשים לחולל מהפכה כשהן עובדות יחד. אורית אלמוזלינו-רייז ציינה את כברת הדרך הארוכה שאישה צריכה עדיין לעשות. בתום הנאומים הוזמנו שלושת הבנות המצטיינות להציג את עצן ואת הישגיהן. ולאחריהן נשאו דברים גב אהובה עמרם יועצת ראש העיר למעמד האישה וגב' הלן גלבר, חברת מועצת העיר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר