עו"ד נס בן נתן עם בני שלמה (צולם במסגרת סיקור של תיק אחר)
עו"ד נס בן נתן עם בני שלמה (צולם במסגרת סיקור של תיק אחר)

“תראה נְמָלִים כל החיים”: ראש ארגון פשיעה מואשם בסחיטה

ראש ארגון הפשיעה בני שלמה מואשם כי סחט קבלן ודרש ממנו לעזוב את בת הזוג שלו וגם לפצות אדם אחר שהתקוטט איתו באשדוד. הקבלן המפוחד עזב את ביתו ועבר להתגורר בבית מלון בעיר

פורסם בתאריך: 8.3.19 18:19

     

העבריין בני שלמה, מי שהמשטרה רואה בו ראש ארגון פשיעה ומתגורר במושב חלץ, מואשם היום כי סחט קבלן ודרש ממנו להיפרד מבת הזוג שלו.

על פי כתב האישום שהוגש על ידי עו”ד אלכס דרנבוים מפרקליטות מחוז דרום, לקבלן יש בת זוג זה כשנתיים, אלא שהגרוש שלה לא ראה את הקשר ביניהם בעין טובה. על רקע זה הגיע הגרוש יחד עם אדם נוסף בשם עופר מכלוף אל אתר עבודה שבו עבד הקבלן. במקום התפתחה תגרה בין הצדדים. למקום הוזעקה משטרה, והיא עצרה את הגרוש ואת מכלוף. לאחר האירוע כעס מכלוף על מעצרו ודרש מהקבלן כי יפצה אותו על כך.

לאחר שלא קיבל את מבוקשו, פנה מכלוף לבני שלמה וביקש ממנו לגרום לקבלן לשלם וכן לעזוב את בת הזוג שלו. כמה ימים לאחר מכן זימן שלמה את דודו של הקבלן — משה עשוש, שהוא קבלן בפני עצמו — ודרש ממנו להביא את אחיינו אליו לביתו במושב חלץ.

עשוש סיפר זאת לאחיינו ואמר לו כי בני שלמה יחליט מה לעשות עם הדרישות של מכלוף, אך ציין גם כי אם הוא יתחייב לעזוב את בת זוגו, ניתן יהיה להסכים על סכום נמוך יותר מדרישתו המקורית של עופר, הסכסוך יסתיים, ואף אחד לא יפגע במתלונן.

הקבלן ודודו הגיעו לביתו של שלמה במושב חלץ בשעת לילה, ושם המתין להם שלמה. כשהם נכנסו לביתו, נדרש הקבלן להשאיר את הטלפון הנייד שלו בחץ.

מיד בתחילת הפגישה פנה בני שלמה לקבלן בכעס ודרש ממנו לעזוב באופן מיידי את בת זוגו וכן לשלם למכלוף את כל ההוצאות שנדרש להן בעקבות המעצר.

שלמה, על פי כתב האישום, איים על הקבלן "בכך שאמר לו כי אם לא יענה לדרישתו, הוא יראה נְמָלים כל שארית חייו, וזאת על מנת להבהיר לו כי יהרגו אותו ולהפחידו”, נכתב. הקבלן, אשר מלכתחילה חשש משלמה ועכשיו כבר שמע איום מפורש, הסכים לדרישתו, ובתוך דקות ספורות עזב את הבית עם דודו.

הקבלן, שחשש מפגיעה בו, הודיע לבת זוגו ולבני משפחתו כי הוא עוזב את הבית, ולמחרת היום עזב את הבית המשותף ועבר להתגורר בבית מלון ולאחר מכן בבית אימו.

שלמה, על פי כתב האישום, קיבל החלטה כי יש לפצות את מכלוף בסכום של 50 אלף שקל. הקבלן העביר תחילה 20 אלף שקל, בהמשך שלח עוד 20 אלף שקל באמצעות צ’ק, אך התחרט והורה לקרוע את הצ’ק.

המשטרה, שניהלה חקירה סמויה בפרשה, עצרה את שלמה. חקירתו הראשונה הוא שמר על זכות השתיקה ואף טען כי מעולם לא ראה את את הקבלן ואין לו קשר אליו, אך בחקירות לאחר מכן, רק לאחר שנחקרו מעורבים נוספים ומסרו גרסה, הוא קשר את עצמו למפגש עם הקבלן, אך הכחיש כי איים וסחט.

בפרקליטות דורשים כי שלמה ישהה במעצר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו ומביעים חשש כי אם ישוחרר, “יש חשש ממשי, שמא יניע אחרים, אולי אף באיומים, לפגוע במתלונן ובקרובים לו, בשל גילוי המעשים, או ינסה להניעם לחזור בהם מדבריהם, תוך שימוש באיומים ובהטלת אימה נוספים”, נכתב בבקשה שהוגשה לבית המשפט.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר