יצחק ותמונת נכדו בן ז"ל ב"אצל בן"
יצחק ותמונת נכדו בן ז"ל ב"אצל בן"

המסעדה לזכרו של החייל בן וענונו ז"ל נפרצה: מחשב עם מזכרות נגנב

הבוקר, כמדי יום, הגיע יצחק בן שטרית לקפה בר "אצל בן" שנמצא בבניין הפורום, שהקים לזכרו של נכדו, בן וענונו ז"ל. הוא הופתע לגלות כי המחשב, שמכיל חומר רגיש שקשור לנכדו ז"ל ולעסק - נעלם. הוגשה תלונה במשטרה

פורסם בתאריך: 6.3.19 12:34

     

בשנת 2014 במהלך מלחמת צוק איתן, נהרג סמל בן וענונו מאשדוד בעת פעילות מבצעית. לפני 4 שנים החליט סבא שלו, יצחק בן שטרית לפתוח קפה בר לזכרו בבניין הפורום באשדוד שנקרא "אצל בן". הבוקר הגיע יצחק כרגיל אל מקום עבודתו והופתע לגלות שהמחשב בו יש חומרים רגישים וסנטימנטלים במיוחד עבורו, נעלם.

"העסק שלי ממוקם בבניין הפורום במקום פתוח כבר 4 שנים. אני סוגר את הדברים שלי בסוף היום, שם כרגיל את המחשב בתוך המגירה והולך", סיפר לנו בן שטרית. "היום הגעתי ולהפתעתי, המחשב איננו. במחשב יש הרבה חומר כתוב והרבה דפי פייסבוק של בן זכרונו לברכה, שנפל בצוק איתן. כתבתי שירים עליו וכל מיני דברים וכל ההיסטוריה שלו".

המחשב משמש גם את העסק למטרות משלוחים, הזמנות ובעצם מהווה את הבסיס לפעילות השוטפת, ולכן חשוב מאוד ליצחק, גם מבחינה רגשית בגלל הזיכרון של נכדו וגם מבחינת כלכלת העסק.

הפוסט מתוך עמוד הפייסבוק של יצחק בן שטרית:

לקחו עוד דברים מהעסק?

"לא, לקחו רק את המחשב. כנראה זה בן אדם שעקב אחריי. אני לא יודע כמה יתנו לו כבר על המחשב- 500 שקל? הרגישות לחומר שיש לי שם זה כואב הרבה יותר, חבל לי שזה ככה".

בן שטרית קורא להחזיר את המחשב, והמקרה כבר בטיפול המשטרה: "אם אפשר שמי שעשה את זה, אני מציע לו שיחזיר, לא משנה באיזו דרך ולא יהיה לו רע. אני לא מקנא בבן אדם שאני אתפוס שעשה את הדבר הזה, גם אמרתי לשוטרים. מקווה שישכילו למצוא אותו".

מתוך דף הפייסבוק של יצחק בן שטרית

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר