ראש מנהלת הרבעים הדרומיים דני יצחק עם מישל ביטון, חנה אייזק ושמעון כצנלסון. צילום: ברנדה אזרצקי
ראש מנהלת הרבעים הדרומיים דני יצחק עם מישל ביטון, חנה אייזק ושמעון כצנלסון. צילום: ברנדה אזרצקי

מתושבי רחוב שוהם באהבה: הוקרת תודה למינהלת הרובע

פעולות עובדי המינהלת בראשות דני יצחק והעירייה צמצמו את עומסי התנועה הכבדים בכניסה למתחם שוהם ברובע י"ז. היום התושבים ביקשו להודות להם על כך. דוגמא לשיתוף פעולה מעורר התפעלות בין תושבים לעובדי הציבור

פורסם בתאריך: 3.3.19 20:23

     

לא בכל יום מתקהלים תושבים בעיר כדי לומר לעובדי הציבור מילה אחת עיקרית: תודה. אבל זה מה שקרה היום ברחוב שוהם שברובע יז', כאשר כמה מתושבי השכונה התקבצו וערכו טקס הוקרה לעובדי מינהלת הרובע ולעובדי העירייה שנתנו להם שירות בתקופה האחרונה..

באירוע חולקו תעודות הערכה לעובדי מינהלת הרבעים טו'-יז'-טז' בזכות סידור התנועה על ידי כיכר חדשה ופתיחת הכביש מהצד המזרחי של המתחם.

זוכרים את ההפגנות של התושבים שיצאו בעבר למחות על העומסים והקושי לצאת ולהיכנס בצמוד למרכז המסחרי? אז כעת נפתח דף חדש בזכות הצעדים שנקטו עובדי המינהלת והעירייה.

זו הפעם הראשונה שתושבים יוזמים הבעת תודה והערכה לעובדי העירייה האחראים על רווחתם.

מישל ביטון, חבר ועד המתחם, יזם וניהל את הטקס: "המסר באירוע הזה הוא שהתושבים יהיו בקשר עם מינהלת הרובע, הדבר הזה נותן עוד דרייב לעשות ולעזור ולשפר. התושבים צריכים להיות חלק מהכרת הטוב למינהלת".

בין מקבלי התעודות נמצאים ראש המנהלת דני יצחק, אופיר יעקב מפקח כללי, מפקחת אחזקה צביה קורח ומנהל אגף תשתיות ארקדי ברובר. בנוסף קיבל תעודה גם אורן סרויה, פעיל ציבור שלאחר בקשות רבות מצידה של חנה אייזק יו"ר המתחם, הרים את הכפפה וסייע בתהליך צמצום העומס הבלתי אפשרי בצד המערבי של המתחם ליד המרכז המסחרי – דבר שיצר מפגע תחבורתי מסוכן.

צילום: ברנדה אזרצקי

צילום: ברנדה אזרצקי

נבנו חניות חדשות, הותקנו שערים חשמליים לרווחת הדיירים ואף נבנה מעגל תנועה בצד המזרחי של המתחם להסדרת התנועה.

אייזק: "מינהלת הרובע רוצה בטובתנו ומודעת לכל מה שמתרחש, אבל העירייה עוצרת אותם. למזלי מצאתי איש שהוא מתנדב, שזה אורן סרויה".

למרות התודות וההערכה, חנה מספרת כי יש עוד עבודה רבה באזור. הדיונות הצמודות לבניינים הופכת לסיוט של הדיירים כל שישי בבוקר, עם כמות האופנועים והטרקטורונים שנוסעים ללא הפסקה ולפי שיחות החולין טרם תחילת הטקס, גם מצוקת החנייה לא נעלמה ואפילו ישנה בעיית תאורה שעלייה דיווחו התושבים.

צילום: ברנדה אזרצקי

צילום: ברנדה אזרצקי

 

אל הרמת הכוסית הגיע שמעון כצנלסון, סגן ראש העירייה: "אם לתושבים טוב, גם לי טוב. זה מה שהכי חשוב", אמר. גם ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי ומנכ"ל העירייה, אילן בן עדי הוזמנו, אך נבצר מהם להגיע.

המסר החשוב ביותר בטקס הצנוע הזה הוא הרצון של התושבים להראות כי לא הכל תלונות, יש רצון לשפר ולעבוד יחד עם בעלי התפקידים בעירייה על מנת לשפר כל רובע ורובע, לרווחת כולנו, לעיר שבה כולם בסופו של דבר, רוצים לקום בה בבוקר בחיוך.

צילום: ברנדה אזרצקי

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר