"אתה גנב". שאול כהן ויהודה אבידן. צילום: מייק וייצמן
"אתה גנב". שאול כהן ויהודה אבידן. צילום: מייק וייצמן

צפו בשאול כהן מתנפל על יהודה אבידן: "אני אפרק אותך" (וידאו)

אבידן בתגובה: "כשאדם כזה נמצא בתנועה של כצנלסון, שרוצה להדיח אותי, יש פה אינטרסים פוליטיים, וכדאי שמי שצריך לבדוק אם יש קשר בין הדברים – יבדוק. אני מאמין שהדברים ייבדקו אצל גורמי החוק בקרוב"

פורסם בתאריך: 14.2.19 15:50

     

בסיומה של ישיבת המועצה הסוערת אמש התפתח עימות, ולא בפעם הראשונה, בין הקבלן שאול כהן, אחד מפעיליו הבולטים של סגן ראש העירייה שמעון כצנלסון בבחירות האחרונות, לבין מנכ"ל חפ"א (החברה העירונית לפיתוח אשדוד) ואיש תנועת ש"ס יהודה אבידן, שכצנלסון מנסה להביא להדחתו.

בין כהן לבין חפ"א יש סכסוך משפטי מתמשך ונוקב סביב פרויקטים שבהם שני הצדדים היו מעורבים בהתקשרות לצורכי עבודה. כהן מנהל תקופה ארוכה מאבק נגד אבידן ואינו מסתיר את דעתו עליו.

אמש התקבלה בקשתו של כצנלסון למנות נציג אחר מטעם סיעתו שיבוא במקום ולדימיר גרשוב בראשות דירקטוריון חפ"א. גרשוב מתנגד ליוזמה של כצנלסון להחליף את אבידן. הפיתרון של כצנלסון: להזיז אותו ולהביא מישהו אחר שיסלול לו את הדרך, כך הוא מקווה, לחילופי גברי בראש החברה.

שימו לב לדברים שהתרחשו בתום הישיבה מחוץ לאולם המועצה:

 

 

 

 

 

אבידן מסר בתגובה: "הקבלן שאול כהן הוא אחד האנשים החזקים של סניה כצנלסון, גם הוצב ברשימה שלו שהודיע קבל עם ועדה שכל הליכתו אתו היא כדי להעיף אותי בגלל המאבק המשפטי הקשה שאנחנו וגם העירייה מנהלים נגדו. זכינו בתביעה, הוא הגיש ערעור ומנסה לגרום להפסד של מיליונים לחפ"א. אף קבלן לא ירתיע אותי מלדאוג לאינטרסים של חפ"א.

"הוא עשה לכצנלסון חוגי בית בתקופת מערכת הבחירות, עשה שיימינג לראש העיר, השמיץ את לסרי, הוא עושה שיימינג גם לי על בסיס קבוע. כשאדם כזה נמצא ברשימה ובתנועה של כצנלסון, שרוצה להדיח אותי, יש פה אינטרסים פוליטיים, וכדאי שמי שצריך לבדוק אם יש קשר בין הדברים – יבדוק. אני מאמין שהדברים ייבדקו אצל גורמי החוק בקרוב".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר