עו"ד גיל הראל צילום: יח"צ
עו"ד גיל הראל צילום: יח"צ

פיצוי של מיליון ו-200 אלף ₪ לבן 30 שנדרס בשד' הרצל

הולך הרגל שנפגע מרכב בשדרות הרצל לפני 6 שנים תבע באמצעות עורכי הדין גיל וניצן הראל ויקבל פיצוי של מיליון ו-200 אלף ₪

פורסם בתאריך: 11.2.19 13:00

     

מנהל מחסן בן 33 שנדרס לפני כ-6 שנים בעת שחצה את שדרות הרצל  באשדוד, יזכה לפיצוי של מיליון  ו-200 אלף₪. כך עולה מהסכם עם הביטוח הלאומי ועם חברת ביטוח כלל שביטחה את הרכב שפגע בו, בעקבות תביעה שהגיש הולך הרגל לבית משפט השלום ירושלים באמצעות עורכי הדין  גיל וניצן הראל.

בחודש אוקטובר 2013 בשעה 21:30 י' נדרס על ידי רכב מסוג טויוטה שפגע בו בעוצמה רבה בעת שחצה את שדרות הרצל באשדוד מול רובע ב'. לאחר התאונה הוא פונה באמבולנס לבית חולים קפלן ברחובות שם אובחנה פגיעה ברגליים.  בCT אובחנו שברים במספר צלעות בגפיים התחתונות, דפורמציה ושבר פתוח בשוק ימין. הוא אושפז משך שבועיים במהלכם אף נותח.

 

באי כוחו עורכי הדין  גיל וניצן הראל העוסקים בתביעות בגין נזקי גוף ותאונות דרכים, טענו בתביעה כי מאז התאונה הצעיר סובל מכאבים עזים בצלעות, בריאות, ברגל, ביד , בגב ,בצוואר ובכתפיים  והוא מוגבל בתנועותיו. בנוסף נטען כי הצעיר סובל מכאבי ראש סחרחורות וטנטון. כתוצאה מהתאונה  הוא מתקשה לתפקד, מתקשה בעמידה ובהליכה בכלל, מתקשה לבצע פעילות ספורטיבית ובביצוע פעולות יומיומיות שונות אשר לפני התאונה ביצע ללא כל בעיה וללא כל עזרה. בתביעה הוא מבקש לפצות אותו בגין הפסדי שכר, כאב וסבל, הוצאות רפואיות, עזרה בבית וניידות.

חברת כלל ביקשה בכתב ההגנה לדחות את התביעה על הסף ולחייבו בהוצאות משפט, בין היתר בטענה כי מדובר בתאונה קלה וכי חזר לעבודה סדירה. לאחר משא ומתן בין באי כוחו עורכי הדין גיל וניצן הראל  מול הביטוח הלאומי ומול  חברת הביטוח כלל, הושג הסכם לפיו ישולם לו פיצוי כולל בסך כמיליון -200 אלף ₪.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר