קרע עמוק. כצנלסון וגרשוב בימי מערכת הבחירות. צילום: מטה הבחירות של אשדוד ביחד
קרע עמוק. כצנלסון וגרשוב בימי מערכת הבחירות. צילום: מטה הבחירות של אשדוד ביחד

גרשוב נשכב על הגדר עבור אבידן ותוקף את כצנלסון: "מהלך אפל"

על רקע הניסיון של כצנלסון להחליף את גרשוב בראשות חפ"א כדי לסלול לעצמו את הדרך להדיח את המנכ"ל אבידן, אומר גרשוב: "ההחלטה להדיח איש כמו אבידן היא פוליטית ולא נקיה". עדיין לא ברור אם תתקיים בסופו של דבר הצבעה על חילופי גברי בדירקטוריון חפ"א בישיבת המועצה ביום רביעי, אם כי הנושא כבר נרשם בסדר היום

פורסם בתאריך: 10.2.19 16:43

     

יו"ר החברה לפיתוח אשדוד – חפ"א, ולדימיר גרשוב, תוקף בצורה חסרת תקדים את יו"ר הסיעה שלו, הלא הוא סגן ראש העיר שמעון כצנלסון. זאת, על רקע רצונו של כצנלסון להדיחו מראשות דירקטוריון החברה בישיבית המועצה הקרובה, ככל הנראה כדי לאפשר את הדחתו של מנכ"ל חפ"א יהודה אבידן.

גרשוב, מספר 3 ברשימת אשדוד ביחד בראשות כצנלסון, לא רק שנותן גיבוי מלא לאבידן, אלא גם מבהיר שאינו מתכוון לעבור על המהלכים האחרונים של יו"ר סיעתו לסדר היום.

גרשוב עומד בראש דירקטוריון חפ"א שנים ארוכות. במשך שתי קדנציות הוא היה במקביל ממלא מקום וסגן ראש עיר.

כבר בתחילת הכהונה הנוכחית החליט כצנלסון להתערב בנעשה בחפ"א, הגם שאין לו כל מעמד בה, וזימן את יהודה אבידן לשיחה שבה הבהיר לו שהוא יצטרך לפנות את מקומו.

"אני מעל 20 שנה במערכת", אומר גרשוב, "חפ"א זו חברה מבוססת, יש שם כח אדם נאמן מכל העדות והסוגים. לא מדובר כאן בחילופי יו"ר ומנכ"ל, אלא פשוט אומרים למנכ"ל ללכת הביתה וליו"ר אומרים, 'אם לא תסכים, אז אנחנו נמנה מישהו אחר במקומך'. בכוונתי להסביר לחברי המועצה בישיבה כי מדובר במהלך אפל ולא תקין, כאשר במקומי יציבו איש שהוא סר למרות פוליטית.

יהודה אבידן. צילום: אורי קריספין

יהודה אבידן. צילום: אורי קריספין

"ההחלטה להדיח איש כמו אבידן היא פוליטית ולא נקיה", מוסיף גרשוב. "כצנלסון רוצה להביא מישהו אחר במקומו, הוא רוצה להביא איש שלו, אבל מדובר במנכ"ל חברה עירונית הטוב ביום שהיה לעיר הזו. היכן עוד ראית חברה עירונית שבונה הוסטלים? אז מה אם יש לו שיוך למפלגה זו או אחרת? מהלך של הדחת מנכ"ל לא נעשה בצורה הזו ודרוש אישור דירקטוריון. אני לא מוכן לעשות את זה. מפלגת ישראל ביתינו מעלימה עין מהנעשה על ידי כצנלסון כי הוא הבטיח להם 30,000 מצביעים מאשדוד, כשאני בעצמי הבאתי כ-15,000 בבחירות האחרונות. יש עוד אי עמידות בהסכמים ודברים בעייתים מצד סנייה, אבל זה לא הזמן ולא המקום".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




אגב, כדאי להזכיר שאחד הפעילים הבולטים של כצנלסון בבחירות האחרונות היה שאול כהן, קבלן שבינו לבין הנהלת חפ"א יש מלחמה ארוכה על רקע ביצוע עבודות והתקשרויות.

יהודה אבידן מסר בתגובה: "את מה שיש לי לומר, אני אומר רק בפני ראש העיר וחברי הדירקטוריון".

מתי אמורה להיות ישיבת דירקטוריון?

"ישיבות הדירקטוריון מתנהלות על פי החלטות היו"ר ולא על פי כתבות בעיתונים".

 בתוך כך, גורם המקורב לנושא אמר כי, "אין ספק שההתערבות של סניה פוליטית ולא מקצועית. הוא אינו קשור לחפ"א, איננו חבר דירקטוריון חפ"א ואינו יכול להנחית עליה החלטות. יש לצעדים הללו ריח לא טוב וזה עוד ייבחן. ספק גדול אם המהלך של ההדחה ייצא לפועל בסופו של דבר". "הפלא הגדול הוא", הוסיף הגורם, "שראש העיר נותן יד לדברים בעצם אי התערבותו".

לסרי וגבי כנפו. צילום: פבל

לסרי שותק, גבי כנפו צפוי להעלות את הנושא לסדר היום כיו"ר המועצה ביום רביעי הקרוב. האם תהיינה הפתעות עד אז? צילום: פבל

 

מסיעת "אשדוד ביחד" נמסר: חילופי גברי, במידה ומתבצעים, הם עניין פנימי של סיעה. אשדוד ביחד דואגת לשלב את נבחרי הציבור שלה בתפקידים המתאימים ביותר על מנת שישרתו את תושבי אשדוד נאמנה

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר