כנס מפלגת העבודה באשדוד צילום: מטה מפלגת העבודה אשדוד

ח"כ שמולי בהשקת סניף מפלגת העבודה באשדוד: הליכוד ירד מהפסים

140 פעילים תושבי אשדוד הגיעו אמש לכנס השקת מטה המפלגה. המארגנים: "מפלגת העבודה חייה ובועטת מתמיד" ח״כ רויטל סוויד - גוש המרכז שמאל הולך ומתחזק, ההתפלגות בימין הולכת ומתחזקת, מספר מפלגות נמצאות על קו אחוז החסימה.

פורסם בתאריך: 6.2.19 08:08

     

 

ח״כ עומר בר לב – אני מרגיש את תחילתו של המהפך ברחוב. הציבור מבין שהעבודה מציעה מסר ציבורי בעד הציבור ובעד מהפך בשילטון במדינת ישראל. אנחנו נפעל לפינוי התישבות בלתי חוקי, אנחנו נפעל לחיזוק הגושים, אנחנו נפעל לקידום פיתרון בר קיימה בעזה. ובנימה אישית ציין ״לפני שש שנים אישתי שאלה אותי מה איבדתי בפוליטיקה״ עניתי לה שרק מהפוליטיקה באמת ניתן לשנות סדרי שילטון.

המתמודד בפריימריז עלימי נזאר, (הבן של נאוף מסלחה זל)- המנהיגים הערבים בגדו בתפיסת העולם שלהם. ומסיבה זאת אנחנו רואים גם אצלהם התפוררות, מפלגת העבודה צריכה להיות שם על מנת לקלוט ולהחזיר את כל המצביעים כולל ערביי ישראל למפלגת העבודה.

כנס מפלגת העבודה באשדוד צילום: מטה מפלגת העבודה אשדוד

כנס מפלגת העבודה באשדוד צילום: מטה מפלגת העבודה אשדוד

כנס מפלגת העבודה באשדוד צילום: מטה מפלגת העבודה אשדוד

כנס מפלגת העבודה באשדוד צילום: מטה מפלגת העבודה אשדוד

ח״כ מיכל בירן – ״אגלה לכם סוד שנתיים שאשדוד הייתה העיר האהובה עלי בעולם. הקמתי כאן את קיני הנוער העובד והלומד״. יש כל כך הרבה ח״כ טובים, ברשימת העבודה ולכן הצלחנו.

המתמודדת בפריימריז אליס גולדמן- המאבק הסביבתי הינו בראש מעיניי. הצלחתי לצמצם בעזרת מאבק התפשטותם של בתי הזיקוק בחיפה, את המאבק נגד אסדת הגז לויתן. קיבלתי פרסים שונים בינהם: אישה משנה עולם, גלובוס ירוק על מאבקים סביבתיים, אני רוצה לשאת בגאווה את נס המפלגה כתקווה לשינוי.

מתמודד בפריימריז סלמאן טרודי נציג המגזר הדרוזי- אפשר לעשות שלום וצריך לעשות שלום, השכנים המתונים שלנו הם דוגמה טובה לכך. העם היהודי מקדש את החיים, אנחנו במפלגת העבודה מקדשים את הברית בנינו. סבא שלי כמוחתר של הכפר הביא את מפלגת העבודה ואני ממשיכו. אנחנו נביא ונחזיר אלפים למפלגה.

הנריקה צימרמן – לפני 13 חודשים התפקדתי לעבודה, וכולנו צריכים להתעשט ולהבין שאנחנו כמפלגה במבוכה גדולה. אסור ואין לנו את הזמן להתאבל ולבכות, אנחנו כעת צריכים לדאוג למדינה למען הדורות הבאים. אין דבר שכזה להקפיא סכסוך, ולא ניתן לטפל בסכסוך בעזרת אקמול כי אם על ידי קידומם של פרוייקטים כלכליים אזוריים. שלום אזורי יפנו תקציב של 74 מיליארד ש״ח לטובת פיתוח של הארץ ופתרון בעיות פנימיות. בן גוריון אמר את הדברים הקשים עושים מייד, את הדברים המעט יותר קשים בהם נטפל מייד לאחר כך.

יאיר פינק- אני יהודי דתי אורתודוקסי אבל לי אין בלעדיות על הדת. היהדות ממש לא שייכת לימין ולא שייכת לזרם זה או אחר. חטפו לנו את היהדות, אני מאמין ביהדות אחרת ״דרכיה דרכי נועם ופנייה שלום״.
המפלגה שלנו צריכה לעלות מהגנה להתקפה! היהדות לא שייכת לאף אחד. לא פגשתי אנשים שהתקרבו ליהדות בגלל כפייה דתית, אבל הכרתי מאות ואלפים שהתרחקו מהיהדות בגלל אפייה דתית! העבודה היא מפלגה ציונית, אנחנו נרים את הדגל הציוני.

איציק שמולי – לפני 70 שנה אנשים באו עם אמונה וגאווה והקימו מדינה. הליכוד בארבע שנים האחרונות נראה כמי שיורד מהפסים. ישראל נמצאת על פרשת דרכים, התנגשות בין שתי תפיסות שונות. האחת מדברת על אובדן הציביון הציוני והפיכת מדינת ישראל למדינה דו לאומית. והשנייה מציעה תיקווה והיפרדות מהפלסטינאים, לא למען אבו מאזן אלה למען בני הדור שלי הדור שלנו.
דרוש לנו אומץ לא רק בשדה הקרב אלה גם בפוליטיקה. אני מאמין בשינויים גדולים. השינויים שהובלתי סייעו למאות ואלפי ישראלים ושיפרו את חייהם. הכל שאלה של מהות למה אנשים מוכנים לתת סיכוי, אתם מוכנים לתת סיכוי? אל תאבדו את התיקווה. אפשר לעשות את זה ולקחת את מדינת ישראל למקום אחר.

ח״כ מרב מיכאלי- מפלגת העבודה צריכה להיות זאת אשר תנהיג את המדינה ותייצר ותהווה גוש חוסם, לליכוד. ביטחון באמצעות הסדר מדיני, ביטחון סוציאלי לכל אזרחיה, חופש דת ללא כפייה לאזרחי המדינה. זה הזמן להרים ראש, ולפעול למען החלפת השלטון. את הדברים הללו אמר לא אחר מאשר יצחק רבין ז״ל. אנחנו ממשיכי דרכו.

ח״כ משה מזרחי – בקריירה הקודמת שלי עסקתי בטיפול בתרבות השילטונית מערכת אכיפת החוק עמוסה לעייפה. הפערים הבלתי נתפסים במדינה הנפלאה שלנו, הופכים כבדים, הם לא מדברים אל האנשים הללו. הם לא מדברים עליכם. יש סימן טוב העומד בפתח, יש אפשרות להחליף את השלטון. לנו יש תפקיד חשוב בממשלה החלופית שתקום, ממשלה שתעסוק בחיים שלנו, ושתשמור על הדמוקרטיה שלנו.

ערן חרמוני מזכל מפלגת העבודה – אנחנו כאן להוביל שינוי, מפלגת העבודה כאן גדולה, התעלמו מהסקרים האחרונים, הם אינם מנבאים תוצאות אמת, והשטח, השטח מצביע ומורה לנו כי הכיוון שונה. הכיוון הינו צמיחה של המפלגה ויצירת גוש חוסם.

כנס השקת מפלגת העבודה היה הצלחה אדירה עבור המטה והפעילים באשדוד. איכות המתמודדים במפלגה הגיוון ומנעד היכולות הרחב הוציאו את פעילי המפלגה מאושרים ומרוצים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר