יום המשפחה צילום: א.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE\
יום המשפחה צילום: א.ס‏.א‏.פ‏ קריאייטיב‏/INGIMAGE

שמות המשפחה הנפוצים באשדוד הם:

היום חל יום המשפחה ולכבוד היום המיוחד הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מגלה לנו מהו שם המשפחה הנפוץ באשדוד ומה גודלה של משפחה אשדודית ממוצעת

פורסם בתאריך: 5.2.19 15:48

     

לכבוד יום המשפחה שחל היום, ל' בשבט, 5.2, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פרסמה נתונים מעניינים אודות משפחות בישראל: שם המשפחה הנפוץ בישראל לשנת 2017 הוא כהן (1 מתוך 50 אנשים הוא כהן). באותה שנה חיו בישראל כ-2.06 מיליון משפחות. במשפחה ממוצעת יש  3.73 נפשות. כמחצית מהמשפחות מורכבות מזוג הורים ולפחות ילד אחד עד גיל 17.

עוד עולה מנתוני הלמ"ס כי כ-2.73 מיליון ילדים עד גיל 17 התגוררו במשפחות. מרביתם התגוררו עם שני ההורים (92%), והיתר התגוררו עם הורה אחד בלבד. אחוז הילדים המתגוררים עם שני הורים בישראל, גבוה ביחס למרבית מדינות ה-OECD.

אשדוד תפסה מקום רביעי ומכובד במספר הנפשות למשפחה (3.54). את המקום הראשון תפסה בית שמש עם 5.08 נפשות בממוצע למשפחה.

שמות המשפחה הנפוצים ביותר באשדוד לשנת 2017 הם: כהן, אחריו השם לוי ובמקום השלישי השם ביטון. השמות הנפוצים ביותר בישראל לאותה שנה הם: כהן, לוי, מזרחי, פרץ, ביטון, דהן, אברהם, אגבאריה ופרידמן.

עוד נמצא כי גיל הנישואין הממוצע לאישה הוא 25.9 ולגבר 27.8. מבחינת ילודה ופיריון נמצא כי בשנים האחרונות גילה הממוצע של אישה בלידתה הראשונה הוא 27.6 ובאופן כללי נראה כי המגמה בשנים האחרונות היא ללדת לקראת סוף שנות ה-20 ותחילת שנות ה-30.

 

 

 

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר