מי ימצמץ ראשון? אבי אמסלם במרכז, לידו גבי כנפו ושמעון כצנלסון בטקס הנחת אבן הפינה לרובע פארק לכיש. צילום: מייק וייצמן
אבי אמסלם ושמעון כצנלסון. צילום: מייק וייצמן

הבלגן במשכן: "הגהה" לפרוטוקול והגבלת מורשי חתימה

נמשך המשבר בין אבי אמסלם למוטי מלכא. בימים האחרונים הורה אמסלם להגביל את תקרת מורשי החתימה ל-3,000 שקל בלבד והוא גם החליט לשכתב את פרוטוקול ישיבת הדירקטוריון

פורסם בתאריך: 31.1.19 09:51

     

על רקע היחסים המתוחים בין ממלא מקום ראש העירייה אבי אמסלם לבין מנכ"ל המשכן לאמנויות הבמה מוטי מלכא, התקיימה לפני כשבוע וחצי ישיבת דירקטוריון טעונה.

אמסלם לא הסתיר בה את חוסר שביעות רצונו מהנעשה. יותר מזה, לאחר שהיועצת המשפטית עו"ד טלי בן סימון כתבה פרוטוקול, אמסלם לקח אותו והחליט לדבריו לבצע בו שינויים. "עשיתי לו הגהה כי הפרוטוקול היה מסולף", הסביר אתמול (ד').

לסרי שותה בירה עם חברו מוטי מלכא בפסטיבל מדיטרנה. צילום: גיל לוי לפוטו דויד אסייג

מלכא שותה בירה עם חברו הטוב לסרי בפסטיבל מדיטרנה. צילום: גיל לוי לפוטו דויד אסייג

אמסלם גם החליט להצר את צעדי ועדת הרפרטואר (בראשותו של חיים שושן) שממליצה להנהלת המשכן אילו מופעים והצגות להביא, במלים אחרות: התמהיל האמנותי.

אם עד עתה ניתן לאנשיה חופש פעולה יחסית גדול, אמסלם הודיע שמעתה הם אינם מורשי חתימה בלי שהוא מאשר – לכל מה שעולה על סכום של 3,000 שקלים. "אם מלכא יתיישר, הוא יישאר, אם לא — הוא ילך", אמר אמסלם ל"כאן דרום" אתמול (ד').

 

גורם בעירייה העלה השערה שהסיפור התחיל לאחר שאמסלם נפגע ממלכא לאחר שזה דחה פגישה אחת או יותר עמו ואולי גם מד"ר יחיאל לסרי על דרך ניהול המשא ומתן הקואליציוני מולו בתור יו"ר תנועת ש"ס בעיר. ואם זה לא מספיק, יתכן שיש גם איזשהו קשר בין מה שקורה בחפ”א לבין מה שקורה במשכן.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




גורם המקורב לדירקטוריון המשכן אמר השבוע: "אמסלם עדיין לא למד את המטריה, הוא לא מבחין בין הנושאים הפוליטיים לבין התחום המקצועי-תרבותי".

מלכא סירב להגיב. כך גם ד"ר לסרי ועו"ד בן סימון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר