מנכ"ל חפ"א יהודה אבידן. צילום: אורי קריספין
יהודה אבידן. צילום: אורי קריספין

מסתמן: אם גרשוב לא יתן יד להדחתו של אבידן – כצנלסון ינסה להדיח גם אותו

כפי שזה נראה כרגע סניה כצנלסון נחוש להביא לסיום תפקידו של יהודה אבידן כמנכ"ל חפ"א והנימוק אינו ידוע. יו"ר דירקטוריון החברה, ולדימיר גרשוב, מספר 3 של כצנלסון, אינו מראה לפי שעה סימנים שהוא מעוניין לשתף פעולה עם המהלך. ואילו ד"ר יחיאל לסרי מביט מהצד ואינו מתערב

פורסם בתאריך: 31.1.19 14:02

     

 

סגן ראש עיריית אשדוד שמעון (סניה) כצנלסון נחוש לסיים את העסקתו של מנכ”ל חפ”א יהודה אבידן ולהביא במקומו מנכ”ל או מנכ”לית אחר/ת. כך אמר ל”כאן דרום” גורם בכיר בעירייה.

ההערכה היא שראש העירייה ד”ר יחיאל לסרי לא נוטה להתערב. זאת מכיוון שבהסכם הקואליציוני שנחתם עם כצנלסון וסיעתו הובטח לו חופש פעולה ועצמאות בכל מה שנוגע לחברות העירוניות שכפופות לו ולאנשיו.

חפ"א — החברה לפיתוח אשדוד — נמצאת תחת אחריותו של חבר המועצה ולדימיר גרשוב, מספר 3 של כצנלסון, שעומד בראש הדירקטוריון שלה שנים ארוכות, גם בקדנציות הקודמות.

גרשוב, ככל הידוע, נותן גיבוי לאבידן ומתנגד למהלך של יו"ר סיעתו.

גרשוב וכצנלסון לוחצים ידיים במטה לפני זמן קצר

יש מתח באוויר: כצנלסון וגרשוב. צילום: מטה הבחירות של אשדוד ביחד

כפי שזה נראה כרגע, ייתכן שהדבר יגיע לידי כך שכצנלסון יבקש להחליף את גרשוב כיו"ר דירקטוריון חפ"א כדי להזיזו הצידה כדי להוביל לסיום תפקידו של אבידן. אחת האפשרויות היא שאם זה יקרה, המחליף יהיה עו"ד חנוך דרך ארליך. דבר שכזה מצריך אישור של מועצת העיר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




הגורם הוסיף שאם יתברר שכצנלסון קיבל הבטחה ממשית שהוא יכול להחליף את המנכ"ל בחפ"א (אף שאינו היו"ר שלה), הדבר גובל לכאורה בפעולה שאינה חוקית, שכן הוא יכול להשתמע כ"תן וקח" פוליטי.

נראה שאבידן ואולי גם גרשוב עוד לא אמרו את המילה האחרונה. מה גם שספק אם לכצנלסון יהיה רוב בדירקטוריון להדחת המנכ"ל, דבר שגם מצריך סיבה מספיק טובה. עד עתה לא ידוע איזה נימוק מתכוון כצנלסון לתת לניסיון ה"פוטש".

כרגע לא מתערב, ד"ר לסרי. צילום: אורי קריספין

אבידן מסר בתגובה: "לא מתכוון להתייחס לשמועות שווא. יש לחפ"א דריקטוריון ויו"ר שנותנים לי גיבוי מלא, ורק הם מחליטים וקובעים, ומציע לכולם לא להתעסק ברכילויות ושמועות".

כצנלסון אמר בתגובה: “כשיהיה משהו שצריך לדעת, תדע”.

גרשוב טרם הגיב.

לסרי סירב להתייחס לנושא.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר