הקטע הקודם בשד' הרצל
הקטע הקודם בשד' הרצל

אחרי 9 חודשים: הרצל נפתח לתנועה

שני קטעי וידאו בפנים: העבודות טרם הסתיימו ובהמשך יהיה צורך לסגור את הציר שוב לצורך השלמתן. פרויקט התחבורה נמשך. הקטע הבא מתוכנן להגיע עד ז'בוטינסקי אך עדיין לא ברור מה הלו"ז

פורסם בתאריך: 11.8.17 17:32

     

שד' הרצל באשדוד נפתחו לתנועה אבל לא כל העבודה הסתיימה ובקרוב יבוצע ריבוד של הכביש.


פרוייקט ה-Reway מתקדם, ומהיום תורגש הקלה בעומס התנועה בעיר עם פתיחת ציר הרצל לכל אורכו. עבודות התשתית העיקריות בין שד' ירושלים לבגין בצד מערב, ובין שד׳ ירושלים ויצחק הנשיא – הסתיימו. ללא ריבוד אחרון של הכביש, וללא עבודות הפיתוח הסביבתי וריהוט הרחוב שיסתיימו רק במהלך 2018. למרות זאת, בעירייה בחרו לפתוח את הכביש לתנועה, להחזיר את הרצל לחיבור מלא בין צפון העיר ודרומה, ובכך להקל על עומס התנועה בעיר.

הכביש בשד' הרצל משובש ויש בו לא מעט מהמורות. בעירייה מציינים שהחליטו לפתוח את הקטע המדובר לתנועה לאחר שהשלב הרציני של החלפת תשתיות מים וביוב וכן פריסת תשיות טכנולוגיות וחשמל – הסתיים.


ראש הערייה ד"ר יחיאל לסרי אמר היום: "כעת, מתקדמים לעבודות תשתית על הרצל בין יצחק הנשיא וז׳בוטינסקי, והפעם רק בצד אחד של הכביש, כך שהרצף לכל אורכו של כביש הרצל יישמר. גם העבודות לאורך בגין מתקדמות יפה, ובמהלך אוקטובר יושלמו העבודות בקטע בין משה סנה לבין אלטלנה, כולל ריבוד אחרון של הכביש. הפרויקט כולו יושלם עד יוני 2018, ואשדוד תכנס לעידן חדש של עיר מודרנית, עם מערכת תחבורה ציבורית המתקדמת ביותר בישראל".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר