שני ואלכס רוזנבלום עם הבן, דניאל חיים ז"ל. התמונה באדיבות המשפחה
שני ואלכס רוזנבלום עם הבן, דניאל חיים ז"ל. התמונה באדיבות המשפחה

אביו של דניאל ספד לו: "ילד קטן שלי, אוהב אותך לעד"

מאות ליוו אחר הצהריים את דניאל חיים רוזנבלום בן ה-3 בדרכו האחרונה. דניאל נפטר כמעט ארבעה חודשים לאחר שנפצע קשה בתאונת דרכים בתאילנד במהלך טיול משפחתי

פורסם בתאריך: 22.1.19 16:14

     

מאות בני אדם ליוו אחר הצהריים למנוחות את הילד דניאל חיים רוזנבלום, רק בן 3, בבית העלמין באשדוד. הוא נפטר לאחר שבמשך קרוב לארבעה חודשים שכב מחוסר הכרה בבית החולים בעקבות פציעה קשה בתאונת דרכים בתאילנד, במהלך טיול משפחתי.

האב, אלכס, ספד לדניאל: "ילד קטן שלי, אני אוהב אותך לעד, כל החיים, אתה תמיד תהיה הנכד הראשון והבן הבכור, אני אוהב אותך יפה שלי".

ציפי קבסה סבתא של דניאל, נפרדה: "לאחר ארבעה חודשיים של ציפייה, אמונה ותפילות, אנחנו קוברים היום את הנכד היקר לנו מכל, דניאל חיים. הוא היה ילד מיוחד, ילד שהפיץ אור תמיד, היה אהוב על כולם, ילד חברותי שכולם נקשרו אליו. פשוט לא נתפס שלא נראה אותו יותר.

"כל הארבעה חודשים הללו אנחנו רק מתפללים. תיכננו את הטיול שנה מראש, נסענו כל המשפחה לשם. הרכב שלנו התהפך אחרי שמישהו פגע בנו מהצד. ארבעת החודשים האחרונים טילטלו את המשפחה, בזכות דניאל הרבה אנשים התחזקו רוחנית. שנה שלמה תיכננו את הטיול, הוספנו את השם חיים, שעתיים אחרי התאונה, התפללנו וציפינו שהוא יחלים. הוא נתן לנו שלוש שנים להינות מכל רגע איתו בעזרת השם יהיו לו אחים ואחיות, הוא הכניס לנו אור לחיים. מאז שדניאל נפצע הוא היה מחוסר הכרה. האמנו וקיווינו שהוא ייצא מזה, שיקרה נס. ציפינו לסוף אחר, לא לסוף הזה".

המשפחה יושבת שבעה בטבריה, אצל הוריה של האם, שני.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר