סימולטור הכנה לשוק העבודה באדיבות: יח"צ אנוש
סימולטור הכנה לשוק העבודה באדיבות: יח"צ אנוש

תכנית חדשה למתמודדי נפש בעזרת סימולטורים

התכנית עושה שימוש במשחקי סימולציה ממוחשבת כדי ללמד את המשתתפים מיומנויות הנדרשות להשתלבות בתעסוקה

פורסם בתאריך: 18.1.19 16:31

     

אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, פותחת באשדוד את התכנית הייחודית ReStart שנועדה להכשיר אנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית. התכנית מיועדת לכל אדם עם מגבלה נפשית בעל זכאות לסל שיקום, לקראת שילוב בשוק העבודה החופשי באמצעות טכנולוגיה וירטואלית ואינטראקטיבית. בתכנית ההכשרה לומדים המשתתפים מיומנויות קוגניטיביות ובין אישיות לתעסוקה באמצעות דמויות אוואטאר במשחק הדמיה, המדמה סביבות עבודה שונות. כך יכול המשתתף להתנסות בעבודה בתנאי מעבדה, ולבחור גם את סוג העבודה המתאימה לו.

סימולטור הכנה לשוק העבודה באדיבות: יח"צ אנוש

בנוסף כוללת ההכשרה גם אימון לתכנון ופיתוח קריירה, לימוד השימוש ברשתות חברתיות ובכלי Google  והתנסויות בשטח. ההכשרה כוללת מפגשים קבוצתיים ופרטניים לאורך 4 חודשים. המחזור הראשון של התכנית ייפתח החודש באשדוד.

 

ד"ר הלה הדס, מנכ"לית אנוש: "מתמודדי נפש רבים המנסים לשוב לחיים עצמאיים בקהילה לא מצליחים להתקבל למקום עבודה או להשתלב בו לאורך זמן. נושא השיקום באמצעות תעסוקה הוא קריטי ומאפשר הזדמנות לקדם יציבות כלכלית ולפתח קריירה אישית עבור מקבלי שירות רבים , תכנית ReStart הינה עוד אבן דרך במערך שירותי התמיכה התעסוקתיים אותם מפתחת ומספקת העמותה במסגרת שירותי סל שיקום".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר