איתי מור ז"ל. צילום: אורי קריספין
איתי מור ז"ל. צילום: אורי קריספין

שנה לרצח איתי מור

האם רחל: "היום היום השחור והנורא של חיי". המשפחה והחברים מארגנים אירוע לזכרו על חוף הים שנקרא על שמו וגם הוצאת ספר

פורסם בתאריך: 17.1.19 10:10

     

היום, 17 בינואר, לפני שנה, נרצח איתי מור, נשוי ואב לארבעה, עובד נמל וחובב גלישה מושבע, ליד דירתו באשדוד בידי שכנו שטען ששמה קולות שקראו לו לפגוע בו.

הרצח אירע ביום רביעי 17/1/18 בערב. מור יצא לזרוק את האשפה, חזר לבניין וניסה לסדר את התאורה בחדר המדרגות. הרוצח, אמיר בסטיקר, יצא מדירתו, ניגש אליו מאחור ודקר אותו באמצעות סכין גדולה. לפני כשלושה חודשים זוכה הרוצח לאחר שנמצא שלא היה שפוי ונשלח לאשפוז.

אמו של מור, רחל, כתבה הבוקר: "היום 17.1 היום השחור והנורא של חיי. היום בו נרצח בדם קר וכך סתם איתי מור הבן שלי ושל מאיר לפני שנה. איתי אהב את החיים, את המשפחה ואת החברים מאוד מאוד. תמיד היו לו חשובים לחייו ובחייו. עצובים, כואבים ובעיקר מתגעגעים".

מור נקרא בפי חבריו "סבביתה" כי הוא היה סבבה. בחוף שמכונה מאז הרצח בשם זה, החוף הקרוב לשפך נחל לכיש, יתקיים ביום שישי הבא, 25.1, טקס לזכרו וברוחו.  

אלמנתו עמית: "יהיה שם סשן של כל מה שאיתי אהב. מוזיקה טובה, גלשנים, סקייטבורדים, חברים, אנשים, משפחה ילדים, בירה בשישי בצהריים".

 במהלך השנה הנוראית, היא מספרת, המשפחה והחברים תמכו בה, והם עברו לדירה אחרת, עם כל הקושי וההתמודדות זה עזר לה להבין שחשוב לה לשמור את מה שהיה הכי חשוב לאיתי.

בדף לזכרו בפייסבוק נכתב לקראת האזכרה: "שנה בלי איתי, וזו הזדמנות לזכור ולהמשיך עם כל מה שהוא אהב וחגג בחיים, אז בואו כולם ותזמינו את כל הג'מעה – כל מי שהכיר את איתי וכל מי שחשוב לו להמשיך בסבביתה טרדישן, בואו נמשיך להפיץ את האהבה!".

במקביל, לקראת השנה, המשפחה החליטה להנציח את איתי בספר שייתן טעימה מהאישיות שלו והעלתה רשומה על בקשה מכל אחד שהכיר את איתי מור לבחור תמונה משותפת, או תמונה שלו לבד, ולספר את הסיפור שמאחורי אותה התמונה. לדבריה ובשם המשפחה היא רושמת "אנחנו בטוחים ומאמינים שדרך הסיפור נחווה את מי שהוא היה, את האהבות שלו, האמת שלו, הייחודיות שלו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר