ארכיון: מסיבת טבע בנגב. צילום: דוברות המשטרה
ארכיון: מסיבת טבע בנגב. צילום: דוברות המשטרה

סוף עצוב: נקבע מותה של הצעירה שהתמוטטה ב"מסיבת טבע"

משטרת ישראל ממשיכה בחקירת אירוע "מסיבת הטבע" שנערכה בסמוך לצומת גורל בדרום בסוף השבוע הקודם. עד כה נעצרו שבעה מעורבים בחשד שארגנו את האירוע שבמהלכו פונתה צעירה מהמקום במצב קשה מאוד לבית חולים "סורוקה", וכאמור אתמול נקבע מותה. שנים מתוך המעורבים באירוע- אשדודים

פורסם בתאריך: 10.8.17 08:26

     
הצעירה בת ה-20 שפונתה לביה"ח ביום שבת האחרון לאחר החייאה ממושכת ואושפזה במצב אנוש ביחידה לטיפול נמרץ פנימי, נפטרה.  ככל הנראה סבלה הצעירה ממכת חום קשה שהובילה לקריסה קשה של מערכות הגוף השונות. בגופה לא נמצאה כל עדות לשימוש בסמים או באלכוהול.
במקביל, במשטרה נמשכת חקירה מקצועית ומקיפה בעקבות אירוע 'מסיבת טבע' שנערכה בסופ"ש האחרון בסמוך לצומת גורל בנגב, מסיבה ממנה פונתה הצעירה במצב קשה מאוד לטיפול רפואי בבית החולים "סורוקה". עד כה עצרה המשטרה 7 מעורבים בארגון והפקת האירוע, סחר בסמים ואספקת שירותי שמירה וניקיון במסיבה. ממצאי החקירה עד כה, יחד עם ממצאי בדיקת טוקסיקולוגיה שנערכו לצעירה, לא העלו עד כה חשד להימצאות סמים מסוכנים ואלכוהול בגופה.

כזכור, ביום שבת התקבל דיווח אודות צעירה שפונתה מצומת גורל כשהיא במצב קשה מאוד. למקום הוקפצו שוטרים שאיתרו 'מסיבת טבע' שנערכה בסמוך לצומת. השוטרים הפסיקו את המסיבה ועצרו באותו יום ארבעה בחורים בחשד לאספקת סמים ולארגון והפקת "מסיבת הטבע".

עם התפתחות החקירה נעצרו גם אב ובנו תושבי רהט בחשד שנמנו על צוות מארגני 'מסיבת הטבע' וכן בחור תושב תל אביב החשוד אף הוא בארגון ובשיווק המסיבה. מעצרם של המעורבים הוארך על ידי בית המשפט לבקשת המשטרה, לשניים מהם הוארך עד היום 9.8.17 וליתר הוארך עד מחר 10.8.17. עם התפתחות ופעולות החקירה שעורכים חוקרי המשטרה, ביום שני נעצר תושב תל אביב בחשד לארגון המסיבה גם הוא ומכירת כרטיסים. בדיון בקשת הארכת מעצרו אתמול הורה בית המשפט על שחרורו. חוקרי המשטרה הגישו ערר בעקבות ההחלטה לשחררו והיום צפוי להתקיים דיון בבימ"ש המחוזי על כך.

נכון להיום סטטוס העצורים הוא:
– תושב אשלים. עצור עד 10.8 חשוד כאחראי ומפיק של המסיבה.
– תושב בת ים. עצור עד 10.8 חשוד כשותף מרכזי של ל' בהפקה של האירוע.
– תושב אשדוד. עצור עד 10.8. חשוד בסחר בסמים במסיבה והחזקה שלא לצריכה עצמית.
– תושב אשדוד. עצור עד 9.8. חשוד בהחזקת סם שלא לצריכה עצמית.
– תושב רהט. עצור עד 9.8 חשוד בארגון המסיבה אספקת שירותי שמירה וניקיון.
– תושב רהט. עצור עד 10.8 בנו של ש' חשוד שסייע לאביו.
– תושב ת"א. הובא אתמול לבית המשפט שהורה על שחרורו. חשוד בארגון המסיבה ומכירת כרטיסים בשטח. הוגש ערר למחוזי על ההחלטה. הדיון צפוי להתקיים היום במחוזי.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר