מרכז הסחר המקוון. צילום: דוברות דואר ישראל
מרכז הסחר המקוון. צילום: דוברות דואר ישראל

תושבי איזה רחובות הזמינו הכי הרבה חבילות בדואר?

מנתוני חברת דואר ישראל עולה: אשדוד מדורגת במקום ה-18 בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל לנפש. רחובות "העצמאות" ו"הציונות" באשדוד מככבים ברשימת עשרת הרחובות שתושביו הזמינו הכי הרבה חבילות מחו"ל בשנת 2018

פורסם בתאריך: 14.1.19 21:21

תחום הסחר המקוון ממשיך לשבור שיאים בישראל. מנתוני חברת דואר ישראל לסיכום שנת 2018 עולה, כי למעלה מ-65 מיליון חבילות נמסרו השנה מחו"ל במשקל כולל של 14,100 טון, מול 61 מיליון חבילות שנמסרו ב-2017.

אשדוד  מדורגת במקום ה- 18 בארץ בהזמנת חבילות ביחס לגודל האוכלוסייה עם 2.02 מיליון חבילות כאשר כל תושב אשדוד הזמין מחו"ל 7.99 חבילות בממוצע.

הרחובות העצמאות והציונות שברובע הסיטי בעיר נמצאים בצמרת הרחובות בארץ שתושביהן הזמינו השנה הכי הרבה חבילות. גם השנה הם דורגו בעשירייה הראשונה בישראל בדומה לשנה הקודמת.

 

מדד החבילות בדואר ישראל 2018: דירוג הערים שמזמינות הכי הרבה בישראל

 

 

עריםמספר חבילות 

כמות חבילות לתושב

 

דירוג ב 2017

1.      רמת גן1.9 מיליון11.467
2.      פתח תקווה2.97 מיליון11.145
3.      גבעתיים682 אלף10.85לא נכנסה לדירוג
4.      נהריה705 אלף10.65לא נכנסה לדירוג
5.      באר שבע2.3 מיליון10.466
6.      ראשון לציון2.79 מיליון10.413
7.      הרצליה1.1 מיליון10.3911
8.      מודיעיןמכביםרעות947 אלף10.0312
9.      חיפה3.1 מיליון9.814
10. כפר סבא1.1 מיליון9.7910
11. אשקלון1.5 מיליון9.69
12. תל אביביפו5.1 מיליון9.5319
13. רחובות1.3 מיליון9.028
14. חולון1.8 מיליון8.8118
15. רעננה765 אלף8.6520
16. חדרה886 אלף8.617
17. נתניה2 מיליון8.1416
18. אשדוד2.02 מיליון7.9915
19. בת ים1.3 מיליון7.9713
20. ירושלים4.4 מיליון4.4121

 

דואר ישראל במספרים, סיכום 2018 באדיבות: דוברות דואר ישראל

דואר ישראל במספרים, סיכום 2018 באדיבות: דוברות דואר ישראל

 

 

 

 

מנתוני דואר ישראל עולה עוד, שגם בשנת 2018 האתרים עלי אקספרס ואיביי היו אתרי הקניות הפופולריים בקרב הישראלים, אחריהם: אמזון, נקסט, אסוס ואתרי הגאדג'טים ,Gear Best ואתר הגאדג'טים והאלקטרוניקה הסיני עם הכתובת הישראלית Geek buying.co.il.

עלי אקספרס הוא האתר המוביל בהזמנות, כאשר 50% מההזמנות כיום לישראל מתבצעות באמצעותו. אמזון, נקסט ואסוס הציגו את הקפיצה הגדולה ביותר מבין האתרים המובילים השנה.

מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין: "עולם הסחר המקוון בישראל עשה קפיצת מדרגה נוספת השנה. הישראלים אימצו את הכלכלה הדיגיטלית ושינו את הרגלי הצריכה שלהם, כאשר הצרכן הישראלי כיום נבון יותר, מתוכנן יותר, משווה מחירים ומחפש את העסקה המשתלמת עבורו. לראיה אנו רואים השנה עליה דרמטית במשקל הפריטים המוזמנים מחו"ל, והזמנה של יותר פריטים מנוטרים ופריטי פריים, פריטים גדולים ויקרים יותר, גם אם הגידול בהזמנות מתון יחסית מול שנים קודמות. הקטגוריות המובילות בהזמנות השנה הן ביגוד והנעלה, כלי בית, אביזרים למטבח, אבל גם גאדג'טים ומוצרי אלקטרוניקה ומחשבים, וויטמינים וקוסמטיקה, בהם פערי המחירים עדיין גבוהים מול ישראל".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר