תמונות ורפרודוקיות בבית של צבי צילקר-שני מלכה001
צבי צילקר בביתו. מאחור תמונות שלו ושל רעייתו חנה. צילום: שני מלכה

היריבים והאוהבים – גרסת אשדוד

בחודש מרץ תיערך מסיבת יום הולדת עירונית לצבי צילקר בסגנון “חיים שכאלה”. את האירוע יזם יריבו המושבע לשעבר יצחק גל. לסרי בירך

פורסם בתאריך: 11.1.19 12:38

     

מי שהגה את מסיבת יום ההולדת הקרובה של צבי צילקר הוא לא אחר מאשר יצחק גל, יועץ ראש העירייה ד”ר יחיאל לסרי ובעבר האופוזיציונר הכי חריף שהיה לצילקר.

גל הוא זה שיזם, פנה לצילקר וקיבל את אישורו. לאחר מכן קיבל את ברכת הדרך מלסרי. הוקם צוות היגוי בהשתתפות ראש העירייה לשעבר ד”ר אריה אזולאי, דינה בר אולפן, איריס נפתלי, יוסי עטר, בניו של צילקר מיקי ואייל וגל עצמו.

אריה אזולאי, אטי ויצחק גל. צילום: פבל

ד"ר אריה אזולאי, אטי ויצחק גל. צילום: פבל

האירוע יתקיים בבית יד לבנים ב-27 במרץ לכבוד יום ההולדת ה-86 של צילקר, מי שהיה ראש עירייה במשך 33 שנים.

בכניסה יוסר הלוט מעל השלט המבשר על “קריית צילקר” בהתאם להבטחתו של לסרי במהלך כינון מועצת העיר לפני כחודש וחצי. זה יהיה אירוע בסגנון “חיים שכאלה” והצדעה לפעילותו רבת השנים של צילקר.

 

“הרעיון נולד אצלי מיד אחרי הבחירות האחרונות”, מסביר גל. “כשצילקר לא נכנס למועצה, ראיתי לנכון להציע את זה. אמרתי לעצמי: ‘באשדוד אין מקום לרדת לפסים אישיים מדי’, מגיע לו אחרי כל כך הרבה שנים, וזה יוכל להוות דוגמה לאחרים. אף פעם לא הסתרתי את חילוקי הדעות שהיו בינינו ואת הביקורת שהייתה לי כשהייתי במועצה בזמן שצילקר היה ראש עיר. אבל אם יש ביקורת, אז היא על נושא ולא לגופו של אדם. הביקורת שלי נגעה לענייני ציבור וידעתי להבדיל בין הציבורי והאישי.

לסרי מעניק לצילקר מגן על שירותו רב השנים בטקס כינון המועצה החדשה. צילום: פבל

“נכון גם שהיו לנו ויכוחים מרים ועימותים קשים”, מוסיף גל בן ה-82, “אבל בסוף כל ישיבה בעירייה, כשנכנסנו יחד למעלית, דיברנו כמו חברים. אנחנו מכירים היטב הרבה שנים, גם המשפחות מכירות, ידענו להתווכח קשות וגם להמשיך לכבד ולהעריך”.

גל גם משבח את ד”ר לסרי על התנהלותו המאחדת והמפייסת מאז הבחירות. “אני חושב שלסרי הוא המתאים ביותר לאחד את כל הגוונים השונים והיפים שקיימים בעיר, צריך לחיות ביחד”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר