מוניות יאנגו בישראל צילום: יחסי ציבור יאנגו

חדש באשדוד: מוניות "יאנגו" מבית הענקית הרוסית יאנדקס ?

השירות צפוי להתחרות ב-Gett, כתבנו ניסה והתלהב

פורסם בתאריך: 10.12.18 17:55

     

שירות הזמנת המוניות מבוסס האפליקציה יאנגו (YANGO) מבית ענקית האינטרנט הרוסית יאנדקס החלה לפעול רשמית באשדוד. השירות, שמופעל ברוסיה מתחילת העשור תחת השם "יאנדקס טקסי", נחשב לאחד המתחרים העיקריים של Gett הישראלית בשוק הרוסי והוא מוצע כיום במספר מדינות.

מוניות יאנגו צילום: מתוך האפליקציה

השירות מבוסס על אפליקציה, בדומה לשירות של גט ובסיוע אלגוריתמים מתקדמים הוא אמור לקצר את זמן ההמתנה הממוצע למונית לכ-7 דקות. בחלק מאזורי ההפעלה השירות מאפשר יציע תעריף קבוע מראש של הנסיעה בכפוף לשעות, עם תמחור קבוע גם במקרה של עומסי תנועה ושינוי מסלול על ידי הנהג. בנוסף תינתן לנוסע אפשרות לשנות את מסלול הנסיעה תוך כדי איסוף ולבצע עצירות בדרך. הם גם היחידים בישראל שיראו מראש את הערכת התשלום הצפוי. התשלום יתבצע במזומן או בכרטיס אשראי.

בשלב הראשון מתכוונת החברה להשיק את השירות כפיילוט באשדוד יחד עם עוד תשעה ערים בישראל. כחלק ממאמצי ההחדרה החברה מציעה לנוסעים הנחה של כ-50% (עד 50 שקל) ב-5 הנסיעות האחרות והיא מציעה תכניות תשלום ופיצוי לנהגים, שיעבדו עמה באופן בלעדי, פטור מדמי תחנה ועוד. אם כי רוב הנהגים צפויים לעבוד במקביל לפחות עם גט. לטענת החברה לרשותה כבר עומד מאגר של כ-2,000 נהגים, שעתידים לקבל הזמנות לנסיעה דרכה.

בענף העריכו היום כי כניסת יאנדקס לשירות בישראל נועדה בין השאר ליצור לחץ בשוק הביתי על חברת Gett, שפועלת בשוק הרוסי מזה כשש שנים ומנהלת בו מלחמת מחירים ותנאים קשה מול יאנדקס.

כתבנו ניסה הבוקר לנסוע ונסע פעמיים מאזור הנמל עד אזור הסיטי בעלות של כ-10 שקלים, קיבל בהזמנה 2 כלי רכב חדישים (אם כי ממותגי גט) ונהגים אדיבים.

מוניות יאנגו צילום: מתוך האפליקציה

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר