ש"ס בקואליציה. לסרי, כנפו ואמסלם חותמים בתיווכו של השר דרעי. צילום: דודי מור
ש"ס בקואליציה. לסרי, כנפו ואמסלם חותמים בתיווכו של השר דרעי. צילום: דודי מור

גמר חתימה טובה: ש"ס נכנסה לקואליציה

לאחר משבר קשה אמסלם ולסרי חתמו על ההסכם הקואליציוני בלשכת השר דרעי. למרות דרישותיה, ש"ס לא תקבל עוד תפקיד של סגן ראש עירייה

פורסם בתאריך: 3.12.18 14:25

     

יותר מחודש ימים לקח לשותפה הכי טבעית של ד"ר יחיאל לסרי להיכנס לקואליציה שלו. לפני דקות מעטות נחתם ההסכם הקואליציוני בלשכתו של יו"ר ש"ס, שר הפנים אריה דרעי, בין לסרי ליו"ר ש"ס באשדוד, אבי אמסלם. בכך הגיעה לסיומה המריבה הקשה בין שני הצדדים.

המשבר נגמר בחיבוקים ונשיקות. ראש העירייה לסרי וממלא מקומו אמסלם. מימין השר דרעי, יושב: יו"ר הקואליציה וממלא מקום ראש העירייה עו"ד גבי כנפו. צילום: דודי מור

לפי ההסכם ש"ס תקבל דברים דומים למה שקיבלה לפני 5 שנים, הגם שכוחה גדל משמעותית, מ-4 מנדטים ב-2013, ל-6 בבחירות האחרונות, ב-30.10.18. אבי אמסלם ימשיך כמובן לכהן בתפקיד סגן וממלא מקום ראש העירייה, הממונה על הרווחה ומרכז מורשת. ש"ס תחזיק גם בראשות דירקטוריון המשכן לאמנויות הבמה והרשות העירונית למאבק בהתמכרויות, ועדת הכספים של החברה העירונית ותהיה אחראית על תחום המתנ"סים בחברה. בנוסף היא תמשיך להחזיק בתיק המועצה הדתית.

ש"ס לא תקבל סגן נוסף בשכר כפי שדרשה. תפקיד זה יילך לעו"ד אלי נכט שיכהן ברוטציה עם שרון מרק מהלביאות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




 

עם החתימה מול ש"ס והחתימה הצפויה עם נכט, תמנה הקואליציה של לסרי 25 חברי מועצה. מי שנשארים באופוזיציה הן הסיעות של ד"ר אלי לחמני (3) וסיעת היחיד של הלן גלבר.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר