מחר בבוקר: מחאת הנשים מתקיימת גם באשדוד

ביוזמת הלביאות וקהילת השוות באשדוד יפגינו מחר נגד אלימות כלפי נשים: "זו שעת חירום". שורה של גופים תאפשר לעובדות להצטרף לשביתת המחאה הארצית ללא פגיעה בשכרן

פורסם בתאריך: 3.12.18 13:54

     

לאור המחאה הארצית שקמה בימים האחרונים בעקבות גל מעשי האלימות הרצחניים נגד נשים, נוצרה התארגנות מקומית באשדוד.

לאחר תמיכת ראש העיר אמש בשביתה שאליה יצטרפו עובדות עירייה, ללא פגיעה בשכרן, תנועת הלביאות ו'קהילת השוות' מצטרפות וקוראות לנשים בכל אשר הן להצטרף להפגנה שתתרחש מחר ברחבת העירייה וכיכר המפרשיות. ההפגנה צפויה להיערך בשעות 7:00 עד 8:30 בכיכר המפרשיות ומשם עוברים לרחבת העירייה החל מהשעה 9:00 ועד 12:30.


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




לדברי שחר אזולאי, ראש קהילת השוות של אשדוד והסביבה "50.7% הן לא מיעוט. אנחנו לא שותקות יותר, וכל המדינה שומעת. זה הזמן שלנו להפגין את הכוח שלנו, ולדרוש פתרון מיידי לאלימות כלפי נשים. רצח 24 הנשים בשנה האחרונה הוא קצה הקרחון של אלימות כלפי נשים, כלפי כל הנשים, בכל המרחבים. אנחנו עושות לזה סוף".

שחר אזולאי, "הלביאות"

שחר אזולאי, "הלביאות"

עוד מוסיפה אזולאי "אנו מצטרפות למאבק ומקדמות יוזמה ספונטנית של חברת Comme il faut להקמת מיצג ציבורי להעלאת מודעות והמשך המאבק באלימות נגד נשים בהשראת יצירה של האמנית המקסיקנית אלינה שובי Elina Chauvet".

וקוראת לנשים בקהילה ואשדוד "ניפגש מחר בשעה 09:30 ברחבת המשכן לאמנויות הבמה. מוזמנות להביא עימכן זוג נעליים בשימוש או שלא בשימוש (בערב נאסוף את הנעליים חזרה) ולהגיע לשעה של הזדהות, קריאה וזעקה לשינוי ולמציאת פתרונות. זוהי שעת חירום".

פרטי האירוע בקישור הבא.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר