ההחלטה בידיים שלו: השר דרעי בפגישת עבר עם לסרי. צילום: דוברות ש"ס
ההחלטה בידיים שלו: השר דרעי בפגישת עבר עם לסרי. צילום: דוברות ש"ס

בכיר בעירייה: "אם ש"ס לא יחתמו עד מחר, נסגור קודם עם נכט"

טיוטת ההסכם עם ש"ס הועברה לאישורו של השר דרעי והיא אינה כוללת עוד סגן או את ראשות החברה העירונית. נכט יקבל את "יובלים" ואת תחום תרבות עולים. ומי יהיה הממונה הראשון אי פעם על יחסי הציבור?

פורסם בתאריך: 2.12.18 21:29

     

מחר בשבע בערב תיערך במשכן לאמנויות הבמה ישיבת המועצה החגיגית שתפתח את הכהונה החדשה. אולם גם כעת, פחות מיממה לפני, המשבר במשא ומתן הקואליציוני עם ש"ס לא הסתיים והרשימה הגדולה, בת ששת המנדטים, לא חתמה על הסכם עם ראש העירייה, ד"ר יחיאל לסרי ויו"ר הקואליציה עו"ד גבי כנפו.

לפי מידע שהגיע ל"כאן דרום" מאז יום חמישי האחרון לא נוהלו מגעים בין הצדדים ולמעשה לסרי ממתין להכרעה של השר אריה דרעי – האם הוא מקבל את טיוטת ההסכם, אם לאו.

הטיוטה איננה כוללת את שני המרכיבים המרכזיים שרצו בש"ס: עוד סגן ואת תיק הממונה על החברה העירונית לתרבות הפנאי.

באשדוד בתנופה, סיעתם של לסרי וכנפו, חיכו עד עכשיו לסגירה עם ש"ס כדי לחתום גם עם סיעתו של עו"ד אלי נכט. שם רצו שהוא ייכנס אחרון. למעשה ישנה טיוטת הסכם קואליציוני גם עמו ולפיה סיעתו תקבל את ראשות תאגיד המים והביוב "יובלים" ואת האחריות על תחום תרבות עולים בחברה העירונית.

אלי נכט. צילום: דור גפני

אלי נכט. צילום: דור גפני

"אם ש"ס לא יחתמו אתנו על הסכם קואליציוני עד מחר, לקראת טקס כינון המועצה החדשה, נסגור קודם עם נכט", אמר הערב בכיר בעירייה.

"ניפגש במועצה מחר בערב", אמר הערב בתשע וחצי יו"ר ש"ס באשדוד ממלא מקום ראש העירייה אבי אמסלם שאמר כי אינו יכול להרחיב מאחר והוא בהדלקת נרות חנוכה עם המשפחה.

חברות ארוכת שנים. השר דרעי ואבי אמסלם

חברות ארוכת שנים. השר אריה דרעי ומ"מ רה"ע אשדוד אבי אמסלם

אבי, אתם בקואליציה?

"לא יודע עדיין".

זה נכון שזה בידיים של השר דרעי?

"נכון, חד משמעית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הקליקו כאן לאפליקציית "כאן דרום – אשדוד"




גורם אחר בש"ס הביע מורת רוח מהתנהלותו של לסרי. "הוא צריך להבין שש"ס גדלה ב-50% בבחירות ואי אפשר להתייחס אליה כאילו היא באותו גודל כמו בקדנציה הקודמת", אמר האיש והוסיף: "אם לסרי לא ייתן לש"ס עוד סגן לחצי קדנציה ואת ראשות החברה העירונית אריה לא יוותר. גם ככה לסרי מחפש אותו בטלפון ואריה לא עונה לו".

בתוך כך מתברר שראש העירייה ואנשיו החליטו במסגרת הפקת לקחים מתוצאות הבחירות לתת דגש לנושא יחסי הציבור והדוברות. עד עתה לא היה חבר הנהלה שממונה על התחום, אולם כעת הוחלט לא עוד. מי שיהיה ממונה על התחום התקשורתי הוא גבי כנפו, שכידוע גם קיבל את תיק ההנדסה. בנוסף כנפו יהיה מעין חונך של חברי המועצה החדשים, 18 במספר.

נכון לרגע זה מונה הקואליציה של לסרי 17 חברים: אשדוד בתנופה (2), אשדוד ביחד- כצנלסון (6), יהדות התורה (4), הלביאות (2), אשדודים (2) ודרך חדשה-בוטרשוילי (1). לסרי מעוניין בקואליציה רחבה, כמעט מקיר לקיר שתכלול בתוכה בנוסף גם את ש"ס ונכט. לחמני, על שלושת המנדטים שלו, הוזמן למו"מ אך נשאר באופוזיציה. גלבר לא הוזמנה למו"מ.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר