ארכיון: חוקרי מז"פ בזירת ירי. צילום: דוברות המשטרה

צעיר נורה למוות מרכב חולף בלב גן יבנה, סריקות אחר חשודים

האירוע התרחש בכיכר ברחוב העצמאות - מקום מרכזי ביותר בישוב שבו עוברים מבוגרים וילדים. המשטרה פתחה בסריקות נרחבות ומעריכה: חיסול על רקע פלילי

פורסם בתאריך: 5.8.17 19:44

     

 

חשד לחיסול על רקע פלילי בגן יבנה: בשעה 19:08 התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על ירי מרכב לעבר מספר צעירים ששהו בסמוך לכיכר העצמאות בגן יבנה. במקום טופל פצוע כבן 24 תושב המקום באורח אנוש ובהמשך קבעו הצוותים הרפואיים את מותו. כוחות משטרה במקום החלו בחקירת האירוע תוך סריקות אחר חשודים.

זירת הירי לפנות ערב. צילום: דוברות המשטרה

למקום זרמו הרבה תושבים המתגוררים בסמוך ששמעו את היריות. מדובר במיקום מרכזי ליד בניין המועצה המקומית ומתחם חנויות.


בשעה 19:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א מרחב לכיש על פצוע מירי בכיכר במרכז הישוב. חובשים ופאראמדיקים של מד"א ניסו להציל את חייו אך קבעו את מותו בשטח.

צילום: שמעון דוד

הנסיבות עדיין אינן ברורות. התקבל דיווח במוקד 100 של המשטרה על ירי לעבר רכב ברחוב העצמאות. כוחות משטרה במקום החלו בחקירת האירוע תוך סריקות אחר חשודים.

 

חובש רפואת חירום אדי פפיאשוילי שטיפל בפצוע סיפר: "כשהגענו למקום ראינו במרכז הכיכר צעיר כבן 22 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה כשהוא סובל ממספר פצעי ירי בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות כשמצבו אנוש".

זירת הירי. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

המועצה המקומית פרסמה הודעה בזו הלשון: "הערב התבשרנו בצער על צעיר שנורה למוות מרכב חולף במרכז גן יבנה. המועצה המקומית גן יבנה תסייע כמיטב יכולתה וקוראת לכל היודע פרטים נוספים לדווח על כך למשטרת ישראל".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר