עו"ד גבי כנפו
עו"ד גבי כנפו

סערת גבי כנפו מול מייקל לב – עכשיו התגובה

כאשר אמש במהדורה המרכזית בערוץ 2 פורסמה הקלטת שיחה בין גבי כנפו לבין מייקל לב, מי שמציג עצמו כנציג ניצולי השואה בעיר. בשיחה נשמע גבי כנפו מגיב בשפה בצורה בוטה נגד האיש, וכעת מגיב כנפו לדברים ומציג את התמונה המלאה כולל הקלטת השיחה הלא ערוכה

פורסם בתאריך: 28.11.18 10:30

     

אמש לאחר שפורסמה במהדורת החדשות כתבה עם הקלטת שיח בין גבי כנפו למייקל לב, כעת מתפנה עו"ד כנפו להראות את התמונה המלאה על מה שאירע.

 

 

"תושבי אשדוד היקרים, במהדורת "החדשות" הערב פורסמה כתבה ובה נשמעה שיחה ביני לבין מי שמתיימר לייצג ניצולי שואה. חשוב לי להבהיר לכם את הדברים, כי אני מודה שגם אם אני הייתי שומע את ההקלטה בלי להבין את ההקשר, הייתי מבקר את עצמי בחריפות על הדברים שנאמרו.

אז הנה האמת. מוכנים?

מר מייקל לב, שמתיימר לייצג ניצולי שואה, מוכר לי מתחקיר חברת "החדשות" שפורסם במאי 2016, אז חשפה הכתבת הכלכלית יונה לייבזון את מעלליו כמי שמציע לניצולי שואה שירותים בתשלום אותם הם יכולים לקבל בחינם.

אתם מבינים? ניצול ציני של ניצולי שואה והוצאת כספים מהם. זה האיש וזה "פועלו" למען תושבי אשדוד.

על הרקע הזה, לא הופתעתי לקבל מעורך דינו של לב, מכתב מיד לאחר הבחירות ובו דרישה הזוייה, לקבל את תיק הרווחה בעיריית אשדוד. זאת, ואני מצטט את עורך הדין של לב, "בשל הסכם קואליציוני שנחתם בין "עתיד ישראל" לרשימת "אשדוד שלנו" בראשות הלן גלבר".

השיחה הלא ערוכה:

חבר מועצה המיועד אלי נכט בחר להעביר למערכת כאן דרום את התגובה הבאה: שמעתי את ההקלטה שהושמעה לחדשות ערוץ 13, בין ממלא מקום ראש העיר גבי כנפו ובין פסדו-פעיל חברתי, וראיתי איך בקלות יכלתי למצוא את עצמי במקומו של מר׳ כנפו. מר׳ לב, היא ללא ספק דמות בעייתית ותמהונית ביותר שנתקלתי בה, וגם אם איש ציבור אינו אמור להתבטא באופן מזלזל כלפי תושבים, לפעמים מגיעים מים עד נפש. מר׳ לב, ניסה לחזר אחריי פוליטית, וכאשר לא צלח לו, התחיל להתנכל לי. הוא הקניט אותי אינספור פעמים בפייסבוק, שלח אלינ עורך דין לאיים עליי בתביעה, אם אמשיך להשתמש בשם של הרשימה שלי: ״עתיד אשדוד״, ולמיטב הבנתי אף ניסה לסחוט אותי. בהמשך, התחילו להתגנב אליי שמועות, שהוא מספר לאנשים, כי הרשימה שלי היא בכלל רשימת בת של העמותה שלו ״עתיד ישראל״(שזכר לעמותה הזו לא מצאתי במאגר רשם העמותות), אם לא די בכך, הוא אף הגדיל לעשות והגיע לאירוע פרטי סגור שארגנתי עבור הפעילים שלי. אני לא יודע ולא מכיר את ההיסטוריה של מר׳ לב ומ״מ כנפו, אבל אילו הייתי מוצא את עצמי בסיטואציה דומה, יש מצב שדבריי היו חריפים אף יותר. כל שנותר לי זה רק לרחם על אותם ניצולי שואה או תושבים אחרים שנופלים קורבן ברשת שלו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר