תאונת דרכים קטלנית: כביש 40 לדרום צומת ניר עם סגור לתנועה

הרוג אחד וארבעה פצועים בתאונת דרכים קטלנית הבוקר בצומת ניר בנים- הציבור מתבקש לנהוג בזהירות ולנסוע בדרכים חלופיות

פורסם בתאריך: 26.11.18 08:12

     

בשעה 5:24 ארעה תאונת דרכים קטלנית בין 5 כלי רכב, בהן 3 משאיות, בכביש 40 בין קרית מלאכי לקרית גת לכיוון דרום סמוך בכניסה לניר בנים.

פאראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של נהג משאית כבן 38 וחובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח ברזילי 3 פצועים נוספים, בהם גבר כבן 59 במצב בינוני ו-3 פצועים נוספים במצב קל.

בעקבות המקרה, כביש 40 לדרום צומת ניר בנים סגור לתנועה.

פאראמדיק מד"א הנרי זערור וחובש בכיר במד"א איציק אמזלג סיפרו: "כשהגענו הבחנו בתאונה קשה עם מעורבות 3 משאיות ושני כלי רכב פרטיים שהיו מעוכים.
באחת המשאיות נלכד הנהג גבר כבן 38, הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית, בזמן שחולץ ע"י הכבאים ניסינו להעניק לו טיפול, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו.

נוסע שישב לצידו גבר בשנות החמישים היה בהכרה מלאה וסבל מחבלות בחזה ובגפיים, לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותו לבית חולים במצב בינוני ויציב, שני פצועים מהרכבים נפגעו קל ולאחר טיפול ראשוני פינינו גם אותם".

מדוברות משטרת לכיש נמסר: "בוחני תאונות הדרכים במשטרת ישראל עמלים בשעה זאת בחקירת נסיבות התאונה הקטלנית שארעה הבוקר בכביש 40 מעט אחרי צומת ניר בנים לכיוון דרום".

עוד מוסרים כי "מבירור ראשוני בזירה בה מעורבים 5 כלי רכב (3 משאיות, ו-2 פרטיים) עולה ככל הנראה כי התאונה התרחשה בין המשאיות וכתוצאה מכך חלקן פגעו בשני כל הרכב הנוספים שהיו מלפניהם.

בוחני המשטרה ממשיכים בחקירתם בשלב זה. כמו כן כביש 40 לדרום צומת ניר בנים עדיין סגור לתנועה.
ציבור הנהגים מתבקש לנהוג בזהירות, להישמע להנחיות השוטרים ולבחור בדרכים חלופיות.

תאונת דרכים קטלנית בצומת ניר בנים. צילום: דוברות מד"א

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר