ירי דפנסיבי צילום: IDPA ISRAEL

תכנית ייחודית של אימוני ביטחון באשדוד

תכנית אימונים חדשה להתגוננות באמצעות נשק חם נפתחת באשדוד

פורסם בתאריך: 7.11.18 09:36

     

המטווח של אשדוד פותח תוכנית אימון ייחודית לIsrael Defensive Pistol Association שהיא אגודה לאימוש שימוש בנשק לצורכי ביטחון והגנה.

במסגרת התכנית, המתאמנים יקבלו  שלושה אימוני אקדח ייחודיים על פי מתכונת IDPA הבינלאומית. תרגול מצבים, קלאסיפייר ואימונים טכניים מתקדמים. בנוסף לכך יוכלו המנויים להצטרף לאימונים הבסיסיים שאינם כלולים בתכנית בתשלום מופחת. עדיין נדרשת הרשמה מראש לכל אימון, וההשתתפות מותנית במקום פנוי.  אפשר לראות את תכנית האימונים ולהרשם כאן, התכנית כפופה לשינויים.

ירי דפנסיבי צילום: IDPA ISRAEL

 

אז מה זה בעצם אימון דפנסיבי? 

אנו עוסקים באימון התגוננות של אזרחים, בכפוף לחוק כלי ירייה והנחיות המשרד לבט"פ. כוחות הביטחון מאמנים את אנשיהם. מטרת האימונים היא לרכוש יכולת שימוש בטוחה ואפקטיבית באקדח לצורך התגוננות אזרחית. לשם כך אנחנו מאמנים ביסודות הירי, בשליטה מתקדמת ועורכים תרגילים מדמי מציאות. לכל אימון יש שם המתאר את מטרותיו. כל אימון מנוהל ומבוצע על ידי מדריכי ירי, וקציני בטיחות שהוסמכו בקורס מטעם IDPA והם מפקחי מטווח לפחות.
אימון הבסיס – האימון כולל את יסודות הירי. כמו אחיזה, עמידה, תמונת כוונות. מבוצע מ"קו יורים" בלבד. בהתאם ליכולות הקבוצה והתקדמותה ישולבו באימון אלמנטים מורכבים יותר כמו החלפת מחסניות, ירי ממצב מוסלק, ירי מאחורי מחסה, ירי בתנועה. השתתפות באימון הבסיס היא תנאי להצטרפות לסוגי האימון האחרים. האימון הטכני מיועד ליורים בעלי ניסיון ומטרתו להתאמן על אלמנטים מתקדמים של הפעלת האקדח. אימון תרגול המצבים כולל ירי במתווים שונים המדמים "מצבי מציאות" בירי הגנתי, תוך מדידת זמן ואיכות הפגיעות.

כל מחזיק באקדח  יכול להגיע להתאמן בעלות נמוכה ללא קשר לרכישת המנוי.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר