חילופי צעקות: הסכם הגג נדון במועצה – תושבים מוחים

ישיבת מועצת העיר המיוחדת לוותה במחאה סוערת מצד תושבי העיר: "לא רוצים להפוך לתל אביב. הופכים את אשדוד לאתר בנייה. באנו להלחם על הבית!"

פורסם בתאריך: 2.8.17 20:10

     

צעקות ומחאות בישיבת מועצת העיר אשדוד המתקיימת בשעה זו ודנה באישור הסכם הגג.

הישיבה שזומנה במיוחד בחודש אוגוסט (בדרך כלל מתאפיין בפגרה) שעוסקת בהסכם הגג – שיוסיף כ-46 אלף יחידות דיור החלה כאשר אולם היציע היה מלא עד אפס מקום בתושבי רובע ט'ו בניהם עוז צורף, שלומי כהן, רפי אוליאל, ירון צור הללו ביקשו להשמיע את קולם "נלחמים על הבית, הבית שלי בסכנה". אחת התושבות אמרה : "מתביישת בעיר הזו. אני כמו עוד חברי אומרים ביי ביי ועוברים לאשקלון".

 מספיק. לסרי מנסה להרגיע את הרוחות. צילום: אורי

עו"ד שומר, צבי צילקר, אלון חסן והלן גלבר הביעו את הסתייגותם מ"המחטף" ומישיבת הבזק לדבריהם איכות החיים של תושבי אשדוד תפגע משמעותית הודות להגדלת העיר ב50% ללא תשתיות מתאימות. מי שנעלם מהדיון הוא ד"ר אלי לחמני שהביע התנגדות בכתב אך לא טרח להגיע.

"תכנית גרנדיוזית שעובדים עליה שנה וחצי ואני כחבר מועצה יודע על זה רגע בחודש האחרון?" שאל אלון חסן. "כמו רב חברי המועצה אף אחד לא מבין את התכנית לעומק. מדברים על הכפלת העיר. אם התכנית כל כך טובה למה לא חשפתם את התכנית?" כידוע לראש העיר יחיאל לסרי יש רוב בקואלציה וההחלטה הזו סתם ישיבה", סיכם חסן. "שבוע הבא כבר יש חתימה על ההסכם עם שרי הממשלה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר