מתקרבים. נציגי ביה"ח באשדוד וה'כללית'. צילום: אפיר לוי, דובר כללית מחוז מרכז

לקראת הסכם: בכירי ה'כללית' ואסותא אשדוד סיירו היום יחד בביה"ח

מסתמן: החתימה על הסכם לשיתוף פעולה בין אסותא ל'כללית' לרווחת המבוטחים - בזמן הקרוב

פורסם בתאריך: 31.7.17 17:23

     
נראה שחתימת הסכם לשיתוף פעולה בין שירותי בריאות כללית לבין בית החולים אסותא אשדוד שיאפשר מתן שירות רפואי מלא למבוטחים ללא הזדקקות לטופס 17 – קרוב מאי פעם.
כידוע מאז פתיחתו בשלבים של אסותא אשדוד בחודש שעבר נהנים מבוטחי מכבי – הקופה שאסותא נמצאת בבעלותה – מסל שירותים מלא בבית החולים.
יתר הקופות התקשו להגיע להסכם עם אסותא. יותר מזה. רק מכבי אימצה את המודל האינטגרטיבי של בית החולים באשדוד שתכליתו יצירת רצף טיפולי מרמת הקהילה עד חדר המיון ולהפך.
גם הקופה הגדולה, כללית, שבית החולים קפלן ברחובות שייך לה – ביה"ח שנותן את עיקר השירות לתושבי אשדוד – לא הגיעה עדיין לסיכומים עם אסותא. אך כעת נראה שהדבר הולך ומתקרב.
היום ביקרו בבית החולים באשדוד נציגים של ה'כללית' והתקבלו בזרועות פתוחות.

צילום: אפיר לוי, דובר כללית מחוז מרכז

צוותים רפואיים של בית החולים בניהולו של פרופ׳ חיים ביטרמן (לשעבר הרופא הראשי של ה'כללית') וצוותים רפואיים של כללית מחוז מרכז ומינהלת אשדוד, בניהולה של דר׳ עדה בן ששון סיירו לפני זמן קצר יחד במקום. המטרה המוצהרת: "לייצר שיתוף פעולה מלא בין הכללית ואסותא למען רצף הטיפול המיטבי בקרב מטופלי הכללית".

הסיור בחדרי הניתוח – אסותא אשדוד. צילום: אפיר לוי, דובר כללית מחוז מרכז

בן ששון: ״הפגישה הזו חשובה ביותר כדי שהצוותים הרפואיים במרפאות כללית אשדוד ייחשפו לפעילות של בית החולים במטרה להביא לשיפור הזמינות וטיפול רפואי איכותי בקרב מבוטחי הכללית באשדוד ובסביבה ומידע זמין ונגיש בין הרופאים בשני המוסדות״.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר