תפוח בדבש
ראש השנה: הקרן לידידות תחלק כרטיסי מזון וביגוד באשדוד

ראש השנה: מציאות דיסקרטית ל-355 משפחות

לקראת ראש השנה הקרן לידידות תחלק כרטיסי מזון וביגוד ל-355 משפחות וילדי פנימיות רווחה באשדוד בתקציב של 78,500 שקלים

פורסם בתאריך: 6.9.18 17:12

     

הקרן לידידות, בראשות הרב יחיאל אקשטיין, פועלת באמצעות תרומתם של מעל ל-1.4 מיליון תורמים בעולם, תעניק לקראת ראש השנה סיוע במזון וביגוד ל-355 משפחות וילדים באשדוד בעלות כוללת של 78,500 שקלים. הסיוע ניתן במסגרת מבצע ארצי בו תעניק הקרן סיוע  ל-27 אלף משפחות, קשישים וילדים החיים בעוני ברחבי הארץ. עיקר הסיוע יינתן באמצעות כרטיסי קנייה איתם ירכשו המוטבים ביגוד ומזון ברשתות "שופרסל" ו"פוקס" על פי צרכיהם ורצונם ובצורה מכבדת ודיסקרטית. סך התרומה הכולל יעמוד השנה על 8 מיליון שקלים.

בנוסף, לטובת 40 עולים מחבר העמים, המתגוררים בעיר ועלו עם הקרן בשנה האחרונה, הקרן תקיים פעילות בהובלת ג'ניה זאק, רכזת שילוב עולי הקרן במחוז מרכז וסטלה שרף גרינבלט רכזת מרחב אשדוד והסביבה.

הקרן מפעילה לטובת הציבור את "מוקד הידידות", במספר 9779* אשר מקבל פניות של כל אדם בישראל השרוי במצוקה כלכלית או חברתית ופועל בשיתוף עם מאות עמותות למציאת מענים ופתרונות בעבור הפונים לקראת החגים ובכלל.

לדברי נשיא ומייסד הקרן לידידות הרב יחיאל אקשטיין: "ישראל שרויה במשבר חברתי עמוק עם היקפי עוני ופערים חברתיים בלתי נסבלים. בתקופת החגים מצוקתם של החיים בעוני רק מתחדדת כאשר עשרות אלפי משפחות אינן יודעות כיצד יזכו לשבת לשולחן החג בכבוד".

 

 

 

 

ראש עיריית אשדוד, ד"ר יחיאל לסרי: "אנו מודים לקרן לידידות על פועלה עבור החוליות החלשות בחברה והסיוע שהיא מעניקה לקהילות המקומיות בביסוס החוסן החברתי של עם ישראל. שיתופי הפעולה עם הקרן לידידות מתקיימת כל השנה וגוברת בתקופת החגים. חג שמח להנהלת הקרן והמשך פעילות למען הקהילה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר