צילום: עיריית אשדוד
טיטוא רחובות. צילום: עיריית אשדוד

הערכות לחגי תשרי: שומרים על עיר נקייה

מינהל התפעול נערך על מנת להכין את העיר לקראת חגי תשרי, ומבקש מהציבור לשתף פעולה ולשמור על עיר נקייה.

פורסם בתאריך: 29.8.18 11:55

     

בישיבת סיכום ההערכות לחגי תשרי שהתקיימה השבוע בעיריית אשדוד, בראשותו של ראש מינהל התפעול שלמה רוטנברג, ניתנה סקירה על רמת המוכנות והמשימות הרלוונטיות, בהתאם ללוח הזמנים של חג תשרי.

בפועל, האגף לשירותי ניקיון יתגבר את אנשיו לביצוע שטיפות, גיזום עצים, פינוי אשפה מהשטחים הציבוריים והקפדה על שמירת המרחב הציבורי בהתאם לחוקי העזר. כמו כן, מבקש מהציבור ומבעלי העסקים לפעול על פי ההנחיות הבאות: אשפה – להוציא את האשפה בזמן ולהניחה בתוך הפחים הטמונים. מיחזור – למיין את חומרי המיחזור לפי כלי האצירה. גזם וגרוטאות – להוציא ככל המוקדם. פסולת בנייה – לפנות לאתר מורשה ולהצטייד באישור. כמו כן הם פונים בבקשה לבעלי העסקים לסגור את עסקיהם שעה וחצי לפני כניסת החג.

פינוי גזם צילום: עיריית אשדוד

פינוי גזם צילום: עיריית אשדוד

צילום: עיריית אשדוד

שטיפה בקיטור צילום: עיריית אשדוד

מחלקות הפיקוח והשיטור העירוני יתגברו את האכיפה נגד השלכת פסולת, מטרדי רעש וסביבה, רוכלות אסורה, גיזום עצים במרחב הציבורי, הבערת אש, מנגלים ופיקניקים בגזרת החוף ובפארקים העירוניים וחנייה אסורה. כמו כן, בימים שלפני חג הסוכות, תתבצע אכיפה נגד בניית סוכות בשטחים ציבוריים ובמרחב הציבורי וכנגד מטרדי רעש מתוך הסוכה, לאחר השעה 23:00 בלילה.

בהקשר לחג הסוכות מזהירים באגף הנטיעות על גיזום עצים במרחב הציבורי לצורכי סכך. "העירייה תעמיד לרשות התושבים סכך שייגזם במיוחד עבור הסוכות" אמר מנהל אגף הנטיעות יוסי לרר ומבקש מהציבור לברר פרטים על מועדים ומיקום חלוקת הסכך באמצעי התקשורת ובמוקד העירוני (106), אשר יעמוד לרשות הציבור.

לדברי רוטנברג, "רק ביחד, בשיתוף פעולה הדוק שלנו עם ציבור התושבים, נוכל להיערך נכון לחגים ולהבטיח כי חגי תשרי יהיו באווירה נקייה וחגיגית".

צילום: עיריית אשדוד

אכיפה צילום: עיריית אשדוד

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר