שר הביטחון ליברמן בביקור באלתא לפני כחודש. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
שר הביטחון ליברמן בביקור באלתא לפני כחודש. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

ליברמן מבקר באלתא: אתם מפעל העוגן של אשדוד

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, במהלך ביקור במפעל אלתא באשדוד: "אלתא הוא מפעל העוגן של אשדוד כבר 60 שנה. חשוב שגם ב-60 השנים הבאות העיר והמפעל ימשיכו להתפתח יחד".

פורסם בתאריך: 26.8.18 17:10

     

 

שר הביטחון ליברמן ביקר היום (א'), יחד עם מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אודי אדם וצמרת המשרד, בחברת אלתא מבית התעשייה האווירית. במסגרת הביקור, יו"ר התעשייה האווירית הראל לוקר, המנכ"ל הנכנס אלוף במיל' נמרוד שפר ומנכ"ל אלתא יואב תורגמן סקרו בפני השר את פעילות אלתא בארץ ובחו"ל. בין היתר, הוצגו בפני שר הביטחון מערכות מודיעין מתקדמות, מערכות מכ"ם חדשניות, מערכות תקשורת ולוחמה אלקטרונית, מטוסי משימה ועוד.

שר הביטחון ליברמן אמר במהלך הביקור:
"כשמדברים על תקציב משרד הביטחון, צריך לדבר על התרומה העצומה של מפעל ביטחוני כמו 'אלתא' בשלושה ממדים: 1. ייצוא במיליארדי דולרים 2.שימור העליונות האיכותית של צה"ל, בזכות השקעות עתק בפיתוח וחדשנות 3. מניעת בריחת המוחות ושימור המצויינים ביותר במערכת הביטחון ובחברה הישראלית". השר ליברמן הוסיף כי "אלתא הוא מפעל העוגן של אשדוד כבר 60 שנה וחשוב שגם ב 60 השנים הבאות גם העיר וגם המפעל ימשיכו להתפתח יחד ובמקביל.

 

 

יו"ר התעשייה האווירית, הראל לוקר: "הצגנו בפני שר הביטחון את מערכות המודיעין המתקדמות ביותר של מדינת ישראל, המהוות חלק אינטגרלי ומהותי ביכולות ההגנה ויכולות התקיפה של מערכת הביטחון, יחד עם מגוון רחב של פיתוחים טכנולוגיים חדשניים. ההון האנושי היחודי בתעשייה האווירית כולה, יחד עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, הובילו לפיתוח מערכות המודיעין והמכ"מ המהוות את ה"עיניים של המדינה" ממערכת המכ"ם המזהות איומים נקודתיים על גבול עזה, דרך מכ"ם כיפת ברזל ועד המכמ"ים האסטרטגיים להגנה מפני טילים בליסטיים של מערכת הנשק "חץ".
אלתא מהווה מוקד ידע עולמי בתחומה ותמשיך לפתח את המערכות הייחודיות והמתקדמות ביותר לטובת ביטחון מדינת ישראל".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר