התכוונו להינשא: יוחאי ז"ל ואווה בן לולו
התכוונו להינשא: יוחאי ז"ל ואווה בן לולו

"אחי הציל עולם ומלואו – והוא שילם על כך בחיים שלו"

המונים ליוו למנוחות את יוחאי אלקיים, מדריך הכושר מאשדוד, שנכנס אתמול לים בחוף המצודה כדי להציל צעירה שהחלה לטבוע - וטבע בעצמו. "הוא גיבור", אומרים בני משפחה וחברים. צפו בדבריהם של זוג החברים שהיו עמו בחוף בשעת האסון

פורסם בתאריך: 20.8.18 19:56

     

בבית העלמין באשדוד הובא למנוחות לפנות ערב יוחאי אלקיים בן 28, שטבע אתמול למוות כשנכנס לים כדי להציל צעירה שהחלה לטבוע. הוא וחברו אכן הצילו את חייה של אותה צעירה שלא הכירו, בת אל שמה, אך זה עלה ליוחאי בחייו.

הרב חיים פינטו מספיד בהלוויה לפני שעה קלה. צילום: דודו חן

הרב חיים פינטו מספיד בהלוויה לפני שעה קלה. צילום: דודו חן

אלקיים, מדריך כושר, צוללן, צעיר חזק וחסון הגיע אתמול אחר הצהריים לחוף המצודה יחד עם חברו והם שיחקו מטקות, דבר שיוחאי חיבב מאוד. עימם בחוף היו גם זוג חברים של יוחאי – אדווה ויניב רויבסקי. "אמרו להם שמישהי טובעת, הם עזבו הכל ורצו למים", משחזרת אדווה:

חוף המצודה אסור לרחצה. אין בו שירותי הצלה והוא גם ידוע בתור חוף עתיר טביעות. ככל הנראה יוחאי, שהיה כאמור אדם חזק שמכיר היטב את הים, נקלע לזרם חוזר בעל עוצמה אדירה שהתיש את כוחותיו. גם מצילים מחוף י"א המרוחק משם בערך קילומטר התקשו להגיע אליו על אופנוע ים. כשהגיעו עד אליו בסופו של דבר הוא כבר היה מחוסר הכרה. הם  לקחו אותו במהירות לחוף, החלו בפעולות החייאה ואליהם הצטרפו גם חובשי מד"א. לאחר חצי שעה יוחאי אלקיים הועבר בניידת טיפול נמרץ לבית החולים אסותא בעיר ושם נקבע מותו כעבור זמן קצר.

הוריו היו במרוקו בזמן האסון והיום הם חזרו לארץ. "אי אפשר לעמוד מנגד לראות מישהו טובע ולהגיד, 'טוב אני לא נכנס'", אומר האח, אבישי, "אחי הציל אדם אדם ומלואו – זה היה המעשה האחרון שהוא עשה והוא שילם על כך בחיים שלו":

אדווה ויניב מספרים על החבר שאיבדו:

יוחאי היה כאמור טיפוס ספורטיבי, מאמן כושר, שחקן מטקות מוכשר שגם הרבה לצאת לצלילות בים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר