מפגינים הערב באשדוד. שני מימין: מוטי אשכנזי

מוטי אשכנזי התייצב באשדוד עם המפגינים נגד השחיתות

מי שהוביל את המחאה לאחר מלחמת יום כיפור, הגיע הערב לאשדוד והצטרף למפגינים נגד הסיאוב ואוזלת היד לנוכח "פרשות נתניהו": "דמוקרטיה לא יכולה לחיות עם שחיתות וקשרי הון-שלטון"

פורסם בתאריך: 29.7.17 22:22

     

חיזוק לפעילי הציבור באשדוד שיצאו להפגין הערב, זו הפעם השלישית בשבועיים האחרונים, נגד השחיתות השלטונית: מוטי אשכנזי, שהוביל את תנועת המחאה נגד הממשלה לאחר מלחמת יום כיפור.

פליקס דהן ואשדודים נוספים השתתפו בשבועות האחרונים דרך קבע במחאה מול ביתו של היועץ המשפטי לממשלה עו"ד אביחי מנדלבליט. בעת האחרונה נערכות הפגנות נוספות ברחבי הארץ ואחת הנקודות היא סמוך ליציאה הדרומית של אשדוד.

"באתי לעודד ולחזק את המוחים", מסביר אשכנזי. "דמוקרטיה לא יכולה לחיות עם שחיתות וקשרי הון-שלטון. החברה הישראלית עסוקה היום בניקוי אורוות, בניגוד למה שנהוג לחשוב, לדעתי היא דווקא מאוד אכפתית, דינמית וחיונית ומבחינה זו אני אופטימי מאוד, הכיוון הוא נכון. הקשת הפוליטית הולכת מתאחדת נגד השחיתות וההשחתה שנתניהו הוא מייצגה. וכן, אני רואה קווי דמיון למה שהיה בארץ ביום כיפור. ב-74' יצאתי להפיל את ממשלת גולדה בשם עיקרון האחריות המיניסטריאלית והייתי שותף למאבקים אחרים מאז. הריבון צריך לצאת ולומר את דברו כשהמערכת כושלת ולכן אין זה מפליא שאני עושה זאת גם הפעם", הוסיף.

אל דהן וחבריו הצטרפו הערב אשכנזי וכן אורן סימון שהיה מראשוני המפגינים בעקבות התנהלות היועמ"ש בפרשות נתניהו. סימון נודע כמי שנעצר בחודש מאי כשעמד לבדו והניף שלט מחאה בכיכר העיר פתח תקוה. על השלט הופיע הציטוט המוכר מישעיהו, פרק א': "איכה הייתה לזונה, קריה נאמנה…". הדבר הפך לסימן היכר שלו ושל המחאה הציבורית כנגד השחיתות בתקופה זו.

הכיתוב שמופיע בשלטי המחאה של אורן סימון

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר