בעלי "רונג'אן" שוקלים לרדת מן הארץ לאחר גירוש אחותה של רונג'אן

משטרת ההגירה חקרה במשך 3 שעות את אבי בעלים של מסעת "רונג'אן", עצרה את אחותה של בעלת המקום, ותגרש אותה הלילה מישראל. אבי אביטל, בעל המסעדה: "מאתמול אישתי בוכה, לא ייתכן כזה יחס, אם היו מתייחסים אל אחי ככה בתאילנד, הייתי עוזב את המדינה. אני בלבטים לסגור את המסעדה ולעבור לתאילנד"

פורסם בתאריך: 9.8.18 20:10

     

אבי ורונ'גאן אביטל הם בעליה של המסעדה המדוברת ביותר לאחרונה בעיר, רונג'אן-מאכלים תאילנדים אותנטים. אך השבוע נפל דבר. משטרת ההגירה פשטה על המסעדה, בטענה שסופנסא קונטון (26), אחותה התיירת של בעלת המסעדה הועסקה בעבודה במקום. השוטרים הציגו צילומי סופנסא מועסקת במטבח המסעדה. לאחר חקירה של כמה שעות, נעצרה האחות למתקן מעצר בעומר, והלילה תגורש בחזרה לישראל.

דיברנו עם אבי, בעל המסעדה וגיסה של המגורשת והוא נשמע כועס: "לא ייתכן, שישפילו ככה אותי, את אישתי ואת עצמם. רונג'אן אוהבת את המדינה ואת הלקוחות. גם אותי האשימו בהעסקת עובדת זרה ללא רשות, למרות שאחותה של רונג'אן בסך הכל נכנסה לדקה למטבח להכין סנדוויץ' לילדים שלי. "אבי מגולל סיפור של משפחה נמרצת שכעת מתלבטת לסגור את המסעדה ולרדת מן הארץ לתאילנד.

רונג'אן עם אחותה שתגורש

רונג'אן עם אחותה שתגורש

"לפני חודש פנינו לקבל אשרה לישראל לאחות אישתי וקיבלנו ללא שום התנגדות, היא רצתה לבקר ולעזור קצת עם הילדים. רק אתמול נסעתי לקבל ארכה נוספת, וכמה שעות אח"כ נכנסו כמה שוטרי הגירה למסעדה, והשפילו אותנו בפני הלקוחות שלנו. כרגע המסעדה לא תכין יותר מזון טייק אווי, ונקבל רק לקוחות קבועים" אומר לכתבינו אביטל.

 

תגובת רשות האוכלוסין וההגירה :
הנ״ל נכנסה לישראל לפני פחות מחודש כתיירת בישראל, לטענתה ולטענת בני משפחתה. אשרת תיירת אינה מאפשרת לעבוד. על אף זאת, הנ״ל נצפתה עובדת במסעדה באשדוד (קיימות ראיות), כשהיא שוטפת כלים ומבשלת לבאי המסעדה. לאחר שימוע הודתה כי עבדה וכן התקבלו עדויות על כך. לאור האמור, בוטלה אשרת התייר שבידה והנ״ל תורחק מישראל.
רשות האוכלוסין וההגירה רואה בחומרה עבירות על החוק בישראל וכל ניסיון לצייר את התמונה בצורה אחרת לא ישנה את העובדה שנעשתה עבירה למורה על החוק ביודעין.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר