פרנקל והסינים. צילום: BRI China
פרנקל והסינים. צילום: BRI China

פרנקל חתם על הסכם סחר בסין

בעיריית אשדוד מדווחים שלאחר שנה של עבודת הכנה נחתם הסכם עם הרפובליקה הסינית להקמת מרכז סחר בינלאומי בעיר

פורסם בתאריך: 6.8.18 13:28

     

אחרי שנה של עבודת הכנה אינטנסיבית, נחתם בבייג'ינג בירת סין הסכם מסגרת להכללת העיר אשדוד במערך יוזמת דרך המשי ( Belt and Road Initiative).

לאחר שאוניברסיטת MIT מבוסטון ארה״ב, בחרה באשדוד כאחת משמונה ערים ברחבי העולם לבניית תוכנית פיתוח כלכלי עירוני, גם הרפובליקה הסינית בחרה להקים באשדוד מרכז סחר בינלאומי כחלק מתוכניתה הלאומית הגלובלית ״דרך המשי״. כך מדווחים היום בעיריית אשדוד.

"אני רואה בכך פריצת דרך היסטורית עבור העיר אשדוד, המבטיחה את קידום היזמות, הכלכלה והמחקר באשדוד בעיקר לטובת צעירי העיר״, מסר ד"ר יחיאל לסרי.

צילום: BRI China

צילום: BRI China

בעירייה מציינים שבהסכם המסגרת יש פרוייקטים מגוונים בתחומים שיעצימו תעסוקה מתקדמת באשדוד. כמו כן ייווצרו שיתופי פעולה בנושאי תרבות חינוך ומחקר. צעד ראשון זה נעשה בשיתוף פעולה הדוק עם חברת סין יורו מד בע"מ.

ההסכם נחתם באווירת ידידות עם הרבה רצון טוב, וציפייה לעתיד. ביקור גומלין להתקדמות צפוי בקרוב.

בתמונות חותמים על ההסכם בבירה הסינית מר יהודה פרנקל מטעם העירייה, שיה יאנג ג'ון המנכ"ל הסיני, ופרופ' יעקב גינדין, יו"ר סין יורו מד.

 

 

 

 

לסרי הוסיף: ״השותפות עם מעצמה עולמית שבחרה באשדוד כבסיס לקיום פעולותיה באגן הים התיכון, אינה רק עוד יוזמה מקומית או ארצית אלא מהלך נרחב שיקפיץ את אשדוד מבחינת כלכלית ויציב אותה על מפת הכלכלה העולמית".

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר