מסלול האופניים החדש. צילום: פוטו שי אסייג
מסלול האופניים החדש. צילום: פוטו שי אסייג

מסלול האקסטרים לרוכבי אופניים נפתח

מחר ייפתח מתחם האקסטרים עבור רוכבי אופניים בפארק אשדוד-ים בהשקעה של 3 מיליון שקל

פורסם בתאריך: 31.7.18 13:06

     

עיריית אשדוד והחברה לתיירות באשדוד מודיעות שהושלמו העבודות והפאמפטראק בפארק אשדוד-ים שבבנייתו הושקעו כשלושה מיליון שקלים ייפתח מחר – רביעי.

המדובר במתחם אקסטרים, שהקמתו נמשכה קרוב לחצי שנה, המיועד לרוכבי האופניים והקורקינטים, שלפי היוזמים נחשב מן המפוארים, המקצועיים והגדולים בארץ.

בחברה לתיירות מציינים שהמתחם החדש נותן מענה מושלם לכל בעלי האופניים והקורקינטים אשר נאלצו עד כה "להתחרות" עם הסקייטרים על שטח פעולה בסקייטפארק שנמצא בסמוך.

ה"פאמפטראק" עצמו מתפרש על פני 5 דונם של מסלולי אופניים צבעוניים, הנחשבים לפי החברה לתיירות, לארוכים ביותר הקיימים בארץ, אשר נבנו בצורה מיוחדת הגבוהה מתוואי הקרקע – על מנת להבטיח את ניקוז המתקן והענקת חווית רכיבה בטוחה בצורה המיטבית. המסלולים כוללים אלמנטים מקצועיים מתחום הרכיבה כמו "ברמים" בסיבובים ובפניות, "טייבל" לקפיצות, דאבלים וגבעות פמפום.

בנוסף, הוקם מסלול ייעודי בשם "Kids Wheel" על שטח של כחצי דונם, המותאם במיוחד לגילאים הקטנטנים.

 

את עבודות הקמת המתחם ביצעה חברת ע.ל גיבור בע"מ, ומסלולי האופניים הוקמו ע"י חברת "עז הרים". עלות בנייתו של הפאמפטראק נאמדת בכ-3 מיליון שקלים.

בחברה לתיירות מוסיפים שהמתחם החדש עומד בכל הדרישות והתקנים הגבוהים ביותר, ויהיה פתוח לשימוש הקהל בכל ימות השבוע. על משתמשי המתקן להצטייד בציוד מגן אישי, הכולל קסדה, מגני ברכיים ומרפקים, לא יותר השימוש במתקן כאשר הוא רטוב ויש למלא אחר הוראות הבטיחות במקום.

הכניסה חופשית.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר