חילוץ היאכטה. צילום: דוברות המשטרה

שוטרים חילצו יאכטה ועליה ילדים (וידאו)

אנשי יחידת השיטור הימי יצאו לכיוונה של יאכטה שנקלעה למצוקה. על הסיפון היו שני מבוגרים ועמם שלושה ילדים בני 8-10

פורסם בתאריך: 29.7.18 08:50

     

ביום שישי התקבל דיווח על יאכטה קטנה מול חופיה הדרומיים של אשדוד ללא יכולת הנעה וללא עוגן. על הסיפון היו שני מבוגרים ועמם שלושה ילדים בני 8-10, שפנו בבקשה לעזרה מהמשטרה וזאת לאחר שהחלו להיסחף לכיוון החוף.

צוות שיטור ימי לכיש שקיבל את הקריאה, יצא לכיוונם על גבי הספינה המשטרתית וכשהגיע למקום הבחין ביאכטה הקטנה מיטלטלת ונסחפת ללא שליטה לכיוון החוף. השוטרים וידאו כי אין נפגעים בקרב יושבי היאכטה וחילצו את יושביה בשלום למרינה אשדוד.

חילוץ היאכטה. צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

צילום: דוברות המשטרה

עוד באותו היום, בבדיקה שגרתית של אופנועי ים אותה שערכו שוטרי יחידת השיטור הימי, נבדק תושב אשקלון כשהוא משיט אופנוע ים. כאשר ביקשו ממנו השוטרים את רישיון המשיט, השיב זה להם שהרישיון לא עליו ומסר להם פרטים בעל-פה. בבדיקה מעמיקה שבוצעה הוברר כי הנ"ל מסר פרטים של אדם אחר. כמו כן, בהמשך לבדיקה נמצא כי אין לחשוד שלפניהם כלל רישיון להשטת אופנוע ים. כנגד משיט זה נרשם דו"ח מינהלי על סך 3,200 ש"ח.

ביום שבת נקראו שוטרי היחידה לעבר יאכטה שנקלעה למצוקה לאחר שהמנוע חדל לפעול, יושביה לא הצליחו להרים מפרשים וכלי השייט החל להיסחף מול חוף אשקלון. צוות שיטור ימי לכיש הגיע אל היאכטה וחילץ את זאת יחד עם יושביה בשלום למרינה אשקלון.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר