הכי עקבי. ח"כ אילן גילאון במצעד
הכי עקבי. ח"כ אילן גילאון במצעד

מצעד הגאווה באשדוד עבר בשלום

הנוכחות השנה הייתה מצומצמת מבעבר ובלטו בהיעדרם המועמדים לראשות העירייה. האם השתתפות במצעד הגאווה היא איום אלקטוראלי עבורם?

פורסם בתאריך: 6.7.18 13:46

     

מצעד הגאווה והסובלנות הרביעי באשדוד הסתיים ללא אירועים חריגים.

מצעד הגאווה הרביעי באשדוד, 6.7.18. צילום: דור גפני

מצעד הגאווה באשדוד: המנחות ורוניקה ויגדורצ'יק וברברה בלו. צילום: דור גפני

האירוע החל בשעה 10 בבוקר בהתכנסות ברחבת העירייה. לאחר 11 החלו הנאומים בהנחיית ורוניקה ויגדורצ'יק וברברה בלו, וסמוך לשעה 12 החל המצעד עצמו, שנמשך לאורך שד' בגין לכיוון כיכר המפרשיות ומשם המשיך לאזור המרינה עד לסיום בחוף הקשתות.

קבוצה של מפגינים נגד המצעד והערכים שהוא מייצג עמדה מעברו השני של הכביש. מי שהוביל אותה הוא ארגון "חותם" המזוהה עם הזרם החרד"לי. המשטרה תחמה אותם באזור מרוחק כך שלא יהיה מגע בין הצדדים.

לאורך האירוע נכחו בשטח עשרות רבות של שוטרים ששמרו על הסדר בפיקודו של מפקד תחנת אשדוד סנ"צ שמעון פורטל.

מפקד משטרת אשדוד סנ"צ שמעון פורטל. צילום: דור גפני

מצעד הגאווה באשדוד. צילום: דור גפני

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


אנדריי איתן רובין ממארגני המצעד הכתיר אותו בהצלחה. במשטרה העריכו שהשתתפו בו כ-150 איש בלבד. לדברי המארגנים המספרים גבוהים בהרבה.

חבר הכנסת אילן גילאון מאשדוד השתתף במצעד כהרגלו. מלבדו לא נרשמה נוכחות של פוליטיקאים ברמה הארצית. ברמה המקומית מי שבעיקר בלט הם אנשי תנועת "אשדודים" בראשות יניב קקון שגם כן מלווים את המצעד בכל שנה.

חבר הכנסת אילן גילאון במצעד הגאווה באשדוד. צילום: דור גפני

עוד נראו באירוע ראשי תנועת "מחזירים את אשדוד" (ממובילי מחאת השבת). מלבדם לא הייתה נוכחות של מועמדים בבחירות, בעיקר לא לראשות העירייה. לא ראינו שם את ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי, וגם לא את שמעון כצנלסון, הלן גלבר ויתר המועמדים.

מצעד הגאווה מגיע לסיומו בחוף הקשתות. צילום: דור גפני

במשטרה סיכמו את האירוע: עשרות שוטרים, לוחמי יס"מ ומג״ב ומתנדבים הוצבו החל משעות הבוקר המוקדמות באשדוד על מנת לאבטח את ציר מצעד הגאווה שנערך בעיר אשדוד ושמרו על הסדר הציבורי, ביטחון משתתפי האירוע והסדרי התנועה.

שוטרים רבים בליווי פרשים, כוחות מג"ב ויס״מ ומסוק היחידה האווירית של המשטרה, אבטחו את המצעד תוך הקפדה על פגיעה מינימלית בחיי השגרה. המצעד אשר החל ההתכנסות המשתתפים ברחבת העירייה תחת אבטחה והיערכות המשטרה לשמירת הסדר יצא לדרכו ברחוב שד׳ מנחם בגין דרך רחוב אקסודוס ועד חוף הקשתות שם הגיע לסיומו. במהלך האירוע לא נרשמו אירועים חריגים כלל והסדר נשמר על כנו. עם סיומו של המצעד נפתחו כלל החסימות המשטרתיות ברחובות שנסגרו לטובת האירוע.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר