שוב ביחד: חסן, שושן ויו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי. צילום: חורחה נובומינסקי 
שוב ביחד: חסן, שושן ויו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי. צילום: חורחה נובומינסקי 

חסן ושושן מנסים "לכבוש" את הנמל בסיוע הלאומית; בוועד תוקפים בחריפות

לאחר תקופה ארוכה של נתק ביניהם, שני החברים הטובים אלון חסן ואבינועם שושן עשו סולחה והחליטו לאחד כוחות כדי לנסות לזכות שוב בהנהגת עובדי הנמל - הפעם תחת כנפי ההסתדרות הלאומית. בוועד המכהן מסירים את הכפפות: "אחראים על הכישלונות הגדולים ביותר". ההסתדרות על חסן ושושן: "כך לא נראית מנהיגות עובדים אלא פארסה"

פורסם בתאריך: 2.7.18 19:43

     

הרפורמה בפתח והרוחות בקרב עובדי נמל אשדוד סוערות: בוועד העובדים של מחלקת הציוד המכאני טוענים שאלון חסן ואבינועם שושן, שהיו ראשי הוועדים החזקים בנמל בעבר, מנסים לחזור למוקדי הכוח ולהשתלט על העניינים מחדש והפעם, בסיוע ההסתדרות הלאומית.

לאחר שחסן כבר חצה את הקווים ועבר ללאומית בחודשים האחרונים, כעץ הצטרף אליו שותפו וחברו לשעבר אבינועם שושן.

חסן, שושן ויו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי. התמונה באדיבות המצולמים

חסן, שושן ויו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי. צילום: חורחה נובומינסקי 

תזכורת: אלון חסן שהיה בעבר יושב ראש הוועד זוכה מכל האישומים הפליליים נגדו בסוף חודש מרץ האחרון אולם ההסתדרות והנהלת הנמל התנגדו למעשה לחזרתו לעבודה. בינתיים הפרקליטות עירערה על חלק קטן מהזיכוי לבית המשפט העליון, ואילו בית הדין האזורי לעבודה דחה את בקשתו לשוב לנמל.

חסן אינו מסתיר את ביקורתו הקשה כלפי יושב ראש ההסתדרות אבי ניסנקורן שתמך בהשעייתו אז כשנעצר והועמד לדין. בחודשים האחרונים חסן אף אמר שהוא עוד יהיה בעתיד יושב ראש ההסתדרות.

אולם במקביל חסן הצטרף להסתדרות הלאומית שמנהלת מערכה על גיוס עובדי נמל אשדוד לשורותיה. בזמן ששני ארגוני העובדים מתקוטטים, חסן עשה בשבוע שעבר סולחה עם מי שהיה שותפו בעבר להנהגת עובדי הנמל אבינועם שושן.

לאורך שנים חסן ושושן נתנו את הטון בנמל. חסן עמד בראש ועד ציוד מכאני ושושן – בראש ועד התפעול. הם ניהול יחד משאים ומתנים והשתתפו בדיונים עם הנהלת החברה, עם משרדי האוצר והתחבורה והיו שחקנים דומיננטיים מאוד, הרבה מעבר להיותם נציגי העובדים. הם גם היו מקורבים לראשי ההסתדרות. בנוסף הם נכנסו למועצת העיר בכהונה הנוכחית, כל אחד מטעם רשימה אחרת, וניסו לשלב כוחות גם במישור המוניציפאלי.

אולם מאז עבר זמן. חסן הסתבך בפרשה הפלילית בנמל והם הלכו והתרחקו. חסן התמלא כעס על חברו שושן וסבר שלא נתן לו גיבוי דווקא בשעתו הקשה. בשנתיים האחרונות הם כמעט ולא דיברו ביניהם – עד לשבוע שעבר, כשנפגשו ויישרו את ההדורים.

הם החליטו לשוב לאחד כוחות והפעם יחד עם ההסתדרות הלאומית יריבתה הגדולה של ההסתדרות הכללית שבסיועה פעלו כל השנים.

בוועד הציוד המכאני המכהן שיגרו היום לעובדים מכתב חריף נגד השניים. הוועד בראשותו של עמית שרף טוען במכתב שחסן ושושן מנסים "למכור לנו את העתיד אך הם אלה שמכרו את העבר שלנו… הם עסקו בפילוג ואחראים לכישלונות הכי גדולים שידע הנמל".

עמית שרף, מזכיר ועד הציוד המכאני בנמל אשדוד

עמית שרף, מזכיר ועד הציוד המכאני בנמל אשדוד

לפני כשנה וחצי היה זה דווקא שושן שהתנגד מאוד לניסיונות של כמה מחבריו בנמל לעבור מההסתדרות הכללית להסתדרות הלאומית.

אלון חסן מסר בתגובה: "הוועדים וההסתדרות אינם ראויים לתגובה". בנוגע לשיתוף הפעולה המחודש עם אבינועם שושן, אמר: "אני ואבינועם נפגשנו בשבוע שעבר וליבנו את העניינים בינינו. אנחנו רואים עין בעין את האסון שאליו מובילה אותנו ההסתדרות הכללית בראשותו של אבי ניסנקורן החלש והאנמי. אנחנו פועלים לנסות להציל משהו מהנזקים האדירים שנגרמו".

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר