החוף הנפרד באשדוד (ארכיון)
החוף הנפרד באשדוד (ארכיון)

חוף לא כשר: הרבנים מזהירים מפני רחצה בחוף הנפרד עקב בעיות "צניעות"

יש מי שסבור שבגדול, מדובר בהמשך הניסיונות של אגודת ישראל לייצר משברים מול ראש העירייה לסרי כדי ללמדו לקח לקראת הבחירות

פורסם בתאריך: 18.6.18 17:01

     

כפי שידוע הקיץ כבר עומד בפתח ועונת הרחצה החלה זה מכבר. והיום מזהירים 'רבני הקריות' באשדוד מפני רחצה בחוף הנפרד. לטענתם הוא פסול לרחצה עקב ליקויי צניעות.

היום התפרסמה בעיתון החרדי "המודיע" מודעה בשם אותם רבנים המתריאה מפני רחצה בחוף הנפרד בעיר המיועד לאוכלוסייה הדתית והחרדית. בחוף הזה יש רחצה נפרדת לנשים ולגברים והוא גם מופרד מסביבתו באמצעות מחיצות משני צידיו כדי לשמור על הצניעות ולמנוע הצצות.

לטענת רבני הקריות החוף לא ראוי לרחצה מאחר שהמחיצות התבלו נקרעו והמתרחצים חשופים. "הננו להודיע", נכתב במודעה, "כי היות וטרם סודרו דרישות הרבנים כפי שהובטח והיה נהוג בחוף בשנים עברו וכיוןן שכך קיימים במקום ליקויי צניעות חמורים – על כן במצבו הנוכחי החוף אינו ראוי לרחצה לציבור שומרי תורה ומצוות עד להסדרת הליקויים".

 

לא כשר: מודעת רבני הקריות היום בעיתון "המודיע" המזהירה מפני רחצה בחוף הנפרד

לא כשר: מודעת רבני הקריות היום בעיתון "המודיע" המזהירה מפני רחצה בחוף הנפרד

נזכיר שלפני כחמש שנים עלתה לסדר היום בעיריית אשדוד תכנית ראשונית להעביר את החוף הדתי לקצה הדרומי והמבודד יחסית של רצועת החוף באשדוד. אך הדבר לא יצא לפועל עד עתה.

מעיריית אשדוד לא התקבלה תגובה לדברים.

נציין שבתקופה האחרונה חלקים בציבור החרדי באשדוד, בעיקר מקרב חסידות גור שהיא הגדולה בעיר, יש הקשחת עמדות כלפי ראש העירייה ד"ר יחיאל לסרי. מדובר בניסיון ללמד את לסרי לקח על שלא הלך עד הסוף עם האכיפה כלפי עסקים שפתוחים שבת וגם כנראה במטרה לעשות לו חיים קשים לפני הבחירות. שכן עד עתה בניגוד לש"ס שכבר הביעה תמיכה במועמדותו של לסרי לכהונה נוספת – במקבילה אגודת ישראל נמנעים בינתיים מלהביע תמיכה במועמד כזה או אחר לראשות העירייה.

אגב, לקראת בחירות 2008 באשדוד הכריעה אגודת ישראל את הכף והעבירה את תמיכתה מצבי צילקר לד"ר יחיאל לסרי, לאחר שהאחרון הבטיח ליעקב ליצמן שאגודה תקבל סגנות ראש עיר, וכך אמנם היה. לסרי נבחר ומאז מרדכי ליברמן איש חסידות גור שעומד בראש רשימת אגודת ישראל באשדוד – מכהן כסגנו.

_________________________________________________________________________________________________________________________________________

רוצים להתעדכן ראשונים? להורדת היישומון (אפליקציה) של כאן דרום אשדוד:

להורדה באנדרואיד

להורדה באייפון


תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר