שד' בני ברית בקטע שבין רובע ט"ו לרובע ט"ז
שד' בני ברית בקטע שבין רובע ט"ו לרובע ט"ז

איך קשור הסכם הגג לאי פיתוח וחוסר גינון בשד' בני ברית?

תושבים בעיר מבקשים לדעת מדוע כבר שנים העירייה אינה שותלת צמחיה ומפתחת את הקטע הדרומי של שד' בני ברית ובו גם כיכר רחבת ידיים. התשובה של העירייה מפתיעה

פורסם בתאריך: 9.6.18 23:43

     

 

תושבים המתגוררים בדרום העיר מלינים על כך שאי התנועה בשד' בני ברית בקטע שבין רובע ט"ו לרובע ט"ז עומד כבר שנים ללא טיפוח ובלי גינון. רק אדמת חמרה אדמדמה מכסה אותו.

לא רק אי התנועה בכביש, אלא גם הכיכר הגדולה שממוקמת במפגש הרחובות בני ברית, רוטשילד והאפרסק – נמצאת באותו מצב. אין צמחיה נמוכה ירוקה או פורחת, אין פיתוח ואין עצים שיעשו צל.

תושב שפנה לעירייה קיבל תשובה שעם קבלת תקציבים לטובת ביצוע הסכם הגג, יתוקצב גם הפיתוח של אי התנועה הרחב הזה ושל אותה כיכר.

הכיכר בין רובע ט"ו לרובע ט"ז בני ברית/ רוטשילד

רק חול ואולי גם חמרה. וזהו. הכיכר בין רובע ט"ו לרובע ט"ז בני ברית/ רוטשילד

ובכן מה הקשר בין מחט לשחת? לא ברור. הרי הסכם הגג מתייחס לבניית שכונות חדשות באזורים אחרים בתוך השטח הבנוי של העיר ובמעטפת שלה. אבל לא בשטח שבין רובע ט"ו לרובע ט"ז.

 

גם בתגובה הרשמית שקיבלנו מהעירייה מכוונים לאותו דבר. מעיריית אשדוד נמסר בתגובה: "עיריית אשדוד הגישה וקיבלה אישור לתכניות פיתוח ושדרוג תשתיות, לרבות נטיעות ופיתוח, במסגרת הסכם הגג (בסעיף פיתוח המרחב הציבורי). האזור הזה נלקח אפוא בחשבון הפיתוח ומיד עם קבלת ההרשאות התקציביות הוא יטופל כנדרש".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשדוד"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר